پیکرهای 6 شهید گمنام دوران دفاع مقدس در فارس آرام می‌گیرند
کد خبر: 4189677
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۲

پیکرهای 6 شهید گمنام دوران دفاع مقدس در فارس آرام می‌گیرند

مراسم تشییع و خاکسپاری پیکرهای مطهر شش شهید گمنام دوران دفاع مقدس در نقاط مختلف استان فارس برگزار می‌شود.

تشییع شهدای گمنامبه گزارش ایکنا از فارس، مراسم تشییع و خاکسپاری پیکرهای مطهر شش شهید گمنام دوران دفاع مقدس در نقاط مختلف استان فارس برگزار می‌شود.

این شهدا از همان 12 شهید گمنامی هستند که طی ایام فاطمیه وارد استان فارس شدند و در سالروز شهادت حضرت زهرا(س)، پیکرهای تنها شش شهید گمنام به خاک سپرده شدند.

براساس این گزارش، مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر یک شهید گمنام، چهارشنبه، ششم دی‌ماه جاری از ساعت 10 صبح در  بوستان سعدی خرم‌بید شهرستان صفا شهر برگزار خواهد شد. در همین روز مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر یک شهید گمنام دیگر نیز در ساعت ۱۰ صبح در شهرک امام رضا(ع) شهر لپویی شهرستان زرقان برگزار می‌شود.

علاوه بر این‌ها مراسم تشییع پیکر مطهر یک شهید گمنام روز پنج‌شنبه، هفتم دی‌ماه ساعت 9 صبح شیراز در مجتمع انتظامی شهید رحیم فعال فراجا  برگزار می‌شود. در همین روز مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر یک شهید گمنام دیگر نیز در ساعت 14:30 در مرکز آموزشی شهید دستغیب(ره) فراجا شهرستان جهرم برگزار خواهد شد.

پیکر مطهر یک شهید گمنام دیگر هم در ساعت 10 صبح روز جمعه، هشتم دی‌ماه در تپه مشرف به شهر اکبرآباد شهرستان کوار و پیکر مطهر آخرین شهید گمنام این کاروان نیز ساعت 14:30 همان روز در شهر عماد شهر شهرستان خنج به خاک سپرده خواهد شد.

انتهای پیام
captcha