برپایی مسابقات معارفی اوقاف در امامزاده سیدعلی(ع) قم + فیلم
کد خبر: 4189363
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۵

برپایی مسابقات معارفی اوقاف در امامزاده سیدعلی(ع) قم + فیلم

مرحله نهایی بخش معارفی چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم به میزبانی استان قم و در آستان مقدس امامزاده سیدعلی(ع) برگزار می‌شود.

برگزاری بخش معارفی مسابقات قرآن در امامزاده سیدعلی (ع) قم + تیزر

به گزارش ایکنا، تیزر بخش معارفی چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از سوی مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه منتشر شد.

مرحله نهایی بخش معارفی چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم طی روزهای نوزدهم تا بیست و سوم دی‌ماه به میزبانی استان قم و در سالن همایش امامزاده سیدعلی(ع) این شهر برگزار می‌شود.

این مسابقات در سه رشته تفسیر قرآن کریم، معارف نهج‌البلاغه و معارف صحیفه سجادیه برپا می‌شود و در مجموع سه رشته ۷۷ نفر از بانوان و آقایان حضور دارند. 

از این بین سهم رشته تفسیر قرآن کریم ۲۹ نفر(شامل ۱۴ آقا و ۱۵ خانم)، سهم رشته معارف نهج‌البلاغه ۳۱ نفر شامل (شامل ۱۳ آقا و ۱۸ خانم) و سهم رشته صحیفه سجادیه نیز ۱۷ نفر (شامل ۸ آقا و ۹ خانم) است.

بخش معارفی چهل‌و‌ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در چهار مرحله شهرستانی، استانی، مقدماتی کشوری(مصاحبه) و نهایی کشوری(فینال) برنامه‌ریزی شده است، مرحله مقدماتیِ مرحله کشوری این دوره به صورت مصاحبه برخط طی روزهای ۱۱ تا ۱۴ آذرماه برپا شد. 

همچنین مراسم قرعه‌کشی تعیین نوبت اجرای نفرات راه‌یافته به این مرحله از مسابقات نیز روز 28 آذرماه انجام شد و طی آن راه‌یافتگان به این مرحله از زمان دقیق داوری اجرای خود مطلع شدند.

شیوه‌نامه اجرای این بخش از مسابقات نیز 29 آذرماه منتشر شد که بر اساس آن تمام جزئیات هر سه رشته بارگذاری شده است.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha