تلاش برای راه‌اندازی اورژانس 123 در تمام شهرستان‌های فارس
کد خبر: 4188309
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۰

تلاش برای راه‌اندازی اورژانس 123 در تمام شهرستان‌های فارس

مدیرکل بهزیستی فارس از تلاش و پیگیری برای اختصاص اورژانس 123 به تمام شهرستان‌های این استان خبر داد.

نشست مدیرکل بهزیستی فارس با فرماندار خفربه گزارش ایکنا از فارس، محمدرضا هوشیار، مدیرکل بهزیستی فارس امروز، 25 آذرماه در سفر به شهرستان خفر و دیدار با فرماندار این شهرستان گفت: بهزیستی سازمانی تخصصی حمایتی و اجتماعی است که با معاونت‌های پیشگیری، توانبخشی، مشارکت‌های مردمی و امور اجتماعی به جامعه هدف بهزیستی خدمت‌رسانی می‌کند.

 وی تصریح کرد: با همکاری سازمان بهزیستی کشور پیگیر اختصاص اورژانس ۱۲۳ به همه شهرستان‌های فارس از جمله شهرستان خفر هستیم.

هوشیار با بیان اینکه خروجی تمامی آسیب‌ها در همه زمینه‌ها منتج به بهزیستی می‌شود، گفت: راهبرد اصلی سازمان بهزیستی مبحث پیشگیری و توانمندسازی است. همچنین باید از ظرفیت نیروهای مردمی و خیرین نیز استفاده شود.

مدیرکل بهزیستی فارس بیان کرد: تمامی مراکز بهزیستی بصورت واگذاری خدمات اداره می شوند ودر حوزه برقراری مستمری و ارائه خدمات وسایل کمک توانبخشی پیشرفت قابل توجهی داشته‌ایم.

مجتبی براکه، فرماندار شهرستان خفر نیز در این جلسه با بیان اینکه با توجه به گستردگی حوزه خدمات و تعدد روستاها خدمات خوبی انجام می‌شود، گفت: فرهنگ‌سازی و کار پیشگیرانه باید هدف اصلی باشد.

وی از نیاز جدی شهرستان به استقرار اورژانس اجتماعی ۱۲۳ در این شهرستان سخن گفت و افزود: راه‌اندازی مراکز مثبت زندگی کمک شایانی به ارائه خدمات به جامعه هدف شهرستان کرده است.

انتهای پیام
captcha