کتابخانه روستای ملاکندی، کتابخانه‌ای کوچک با ظرفیت فرهنگی عظیم
کد خبر: 4185613
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۸

کتابخانه روستای ملاکندی، کتابخانه‌ای کوچک با ظرفیت فرهنگی عظیم

مسئول کتابخانه روستایی ملاکندی گفت: کتابخانه عمومی این روستا به عنوان تنها مرکز فرهنگی فعال مورد توجه جدی اقشار مختلف به‌ویژه کودکان و نوجوانان قرار گرفته، به نحوی که آنان تمام اوقات فراغت خود را در این محیط کوچک فرهنگی اما صمیمی سپری می‌کنند.  

کتابخانه روستای ملاکندی، کتابخانه‌ای کوچک با ظرفیت فرهنگی عظیمبه گزارش ایکنا از اردبیل، گلزار آفتابی، مسئول کتابخانه ملااحمد مختاری روستای ملاکندی پارس‌آباد، ۱۲ آذرماه ضمن تشریح فعالیت‌های این کتابخانه گفت: مجموعه تلاش‌هایی که در امر ترویج کتابخوان با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی در کتابخانه عمومی شیخ احمد مختاری روستای ملاکندی شهرستان پارس آباد صورت گرفت، موجب شد تا این کتابخانه در سی و یکمین دور هفته کتاب به عنوان کتابخانه برتر در بین کتابخانه‌های منتخب قرار گیرد.

آفتابی به ایجاد فضای صمیمی در کتابخانه عمومی با حضور کودکان اشاره کرد و افزود: کتابخانه عمومی این روستا به عنوان تنها مرکز فرهنگی فعال مورد توجه جدی اقشار مختلف بویژه کودکان و نوجوانان قرار گرفته، به نحوی که آنان تمام اوقات فراغت خود را در این محیط کوچک فرهنگی، اما صمیمی سپری می‌کنند.

این مسئول کتابخانه منتخب اضافه کرد: به لحاظ وسعت کم کتابخانه که کمتر از ۵۰ بوده و همچنین منابع محدود، فعالیت فرهنگی هم‌چنان مورد توجه است و از همه ظرفیت‌های موجود در روستا در جهت پیشبرد اهداف فرهنگی کتابخانه‌های عمومی بهره برداری می‌کنیم.

وی همچنین به اجرای طرح امانت خانه به خانه کتاب در این روستا اشاره کرد و افزود: با مشارکت اعضای فعال کتابخانه، کتاب‌ها به درب منازل اعضای کتابخانه و همچنین روستا‌های همجوار ارسال می‌شود تا امر کتاب و کتابخوانی بیش از گذشته ترویج شود.

آفتابی در پایان سخنان خود با تشریح برنامه‌های اجرا شده تصریح کرد: نشست کتابخوان، قصه‌گویی، جمع‌خوانی، معرفی کتاب، مسابقه نقاشی، مسابقه اوریگامی‌سازی و سایر برنامه‌های متنوع فرهنگی از جمله برنامه‌هایی است که با محوریت کتابخانه اجرا می‌شود.

انتهای پیام
captcha