رژیم صهیونیستی به زودی شاهد جشن پیروزی غزه خواهد بود
کد خبر: 4183821
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۳

رژیم صهیونیستی به زودی شاهد جشن پیروزی غزه خواهد بود

امام‌جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه از عمر آمریکایی‌ها و رژیم غاصب صهیونیستی چیزی باقی نمانده است، گفت: طبق باورهای قرآنی نصرت الهی در پیش است و به زودی رژیم کودک‌کش صهیونیستی شاهد جشن پیروزی غزه خواهد بود.

محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی‌فقیه در استان امروز سوم آذرماه در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد در خصوص مسئله فلسطین، اظهار کرد: هشتم آذرماه روز همبستگی با ملت فلسطین است که این موضوع به یک مسئله جهانی تبدیل شده است.

نکونام افزود: انجام صدها ظلم و ستم از سوی رژیم صهیونیستی غاصب به مردم مظلوم فلسطین شکی برای نیرنگ‌ها باقی نگذاشت، آمریکا و هم‌پیمانانشان هر چند شعارهای زیبا سر دادند اما دروغی بیش نبود و دست آن‌ها برای جهانیان رو شده است.

امام‌جمعه شهرکرد گفت: کسانی که با تبعیض نژادی، سخن آزادی سر دادند همه این کارها برای فریب افکار عمومی بوده است، امروز فلسطین به فضل الهی، مظلوم اما مقتدر و مجاهد و تلاشگر است و امید آن‌ها به مقاومت مردمی بوده که خوشبختانه این مقاومت شکل گرفته است.

وی ادامه داد: با تقویت نگاه و روحیه جهادی، چنان سیلی بر گوش صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها زدند که صدای آن جهان را به تحیر واداشت، فلسطینی‌ها با مقاومت خود در زیر شدیدترین ظلم‌ها و ستم‌ها دشمن را وادار به آتش‌بس کردند. 

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه از عمر آمریکایی‌ها و رژیم غاصب صهیونیستی چیزی باقی نمانده است، تصریح کرد: طبق باورهای قرآنی نصرت الهی در پیش است، البته به گفته سیدحسن نصرالله به زودی رژیم کودک‌کش صهیونیستی شاهد جشن پیروزی غزه خواهد بود.

تفکر بسیجی برگرفته از اسلام ناب است

نکونام با اشاره به آغاز هفته بسیج، تصریح کرد: به فرمان امام راحل(ره) تشکیل ارتش مردمی و آمادگی برای دفاع از خود، کشور و انقلاب صادر شد که این آرمان بلند امام راحل بوده که از آن به ارتش ۲۰ میلیونی تعبیر شد، امروزه تفکر بسیج در جامعه به خوبی جایگاه خود را پیدا کرده و تفکر بسیج نشأت گرفته از اسلام ناب بوده و به گفتمان حاکم در این کشور تبدیل شده است.

وی ادامه داد: تفکر بسیج الگویی برای مشارکت همه جانبه و اداره جامعه در همه عرصه‌ها است، گفتمان بسیج باید شامل مؤمن بودن، داشتن گفتار و عمل صالح، روحیه تلاشگری و جهاد، پر دغدغه نسبت به اصلاح امور جامعه، عدالت‌طلب، پایبند به ارزش‌ها، پر بصیرت و دشمن‌شناس، بیقرار برای جهاد و شهادت و مملو از عشق به خدا، پیامبر و کتاب الهی باشد، گرچه این پایبندی به این ویژگی‌ها در بسیجیان وجود دارد، بنابراین لازم است این گفتمان در بسیجیان تقویت شود.

امام جمعه شهرکرد به روز نیروی دریایی اشاره و تصریح کرد: امروز نیروی دریایی به واسطه حرکات جسورانه، تجهیزات و سلاح‌های قوی و نوآوری‌ها و فناوری‌هایی که انجام داده‌ قدرتمند است که به آن‌ها می‌بالیم و به واسطه قدرت بازدارنده آن‌ها، دشمن هراس دارد که به آن‌ها نزدیک شود.

وی به سالروز شهادت دانشمند هسته‌ای شهید فخری‌زاده اشاره کرد و گفت: دانشمند برجسته هسته‌ای کشور که با نقشه مکارانه صهیونیست‌ها به شهادت رسید، کسی بود که فناوری‌های فراوان از خود به جایی گذاشت اما صهیونیست‌ها جان این دانشمند را گرفتند؛ قطعاً امروز شاگردان او مسائل هسته‌ای را پیش می‌برند.

نکونام تأکيد کرد: ملت ایران با عزم راسخ‌تر و به معنای واقعی مجاهد و مؤمن و مستعد در همه عرصه‌ها مجاهدانه ایستاده و دشمنان بدانند نمی‌توانند کاری انجام دهند.

فاطمه(س)؛ شهید مقاومت

وی به سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) اشاره کرد و افزود: باید شعائر نسبت به این خانواده زنده باشد، البته حضرت زهرا(س) شهید مقاومت و شهید تبیین است، کسی که به دفاع از اسلام حقیقی پرداخت، امروز دنیای اسلام پرچم‌دار حقیقت‌هاست که به خوبی روشنگری‌ها و تبیین‌ها از سوی این حضرت انجام و قافله را به حرکت درآورد.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری خطاب به نمازگزاران، گفت: نعمت‌های پروردگار را فراموش نکنید زیرا به واسطه آن‌ها اقتدار پیدا کرده‌اید، امروز قدرت‌های جهانی از شما هراس دارند، البته انواع هجمه‌ها را علیه شما وارد می‌کنند اما مراقب باشید که گول این هجمه‌ها را نخورید، هر چه می‌توانید مهیا و به هم پیوسته باشید.

وی تأکيد کرد: اجازه ندهید عزت و عظمت شما مخدوش شود، گرچه دشمن در تلاش است شما را با فضای مجازی و از راه‌هایی شما را به سمتی دیگر هدایت کند، بدانید رضای الهی در این نیست که خدای نخواسته دل دشمنان شاد و دل اولیای الهی شکسته شود، هشت سال دفاع مقدس را به یادآورید که انواع سختی‌ها بر شما وارد شد اما مقاومت کردید و دشمنان محکوم شدند.

نکونام بیان کرد: مسئولان پیش از مردم به مسائل توجه دارند و تلاش می‌کنند جامعه را به سمت سلامت پیش ببرند، البته همگان باید دست به دست هم دهیم تا در این مقطع زمانی با سرافرازی در تاریخ بشریت، به سمت تحول جهانی حرکت کنیم.

انتهای پیام
captcha