امضای تفاهم‌نامه همکاری نمایندگی المصطفی و اداره کل کتابخانه‌های گلستان
کد خبر: 4182153
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۳
در سی‌ویکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران انجام شد؛

امضای تفاهم‌نامه همکاری نمایندگی المصطفی و اداره کل کتابخانه‌های گلستان

تفاهم‌نامه همکاری بین اداره کل کتابخانه‌های عمومی گلستان و نمایندگی جامعه المصطفی در استان در سی‌ویکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران به امضا رسید.

امضای تفاهم نامه همکاری نمایندگی المصطفی و اداره کل کتابخانه‌های گلستان

به گزارش خبرنگار ایکنا به نقل از نمایندگی المصطفی، عبدالحی میرزاعلی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان گلستان در نشست مشترک با رئیس نمایندگی جامعه المصطفی طی سخنانی اظهار کرد: عضویت رایگان، مسابقات کتابخوانی، مشاوره کتاب، اهدای مجلات و نشریات به مجموعه‌های مذکور، نشست‌های کتابخوان عمومی و تخصصی و نیز راه‌اندازی کتابخانه مشارکتی در شهرستان‌ها از جمله فعالیت‌های مشترک هستند که دو مجموعه می‌توانند برگزار کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید کمال حسینی، نماینده جامعه المصطفی العالمیه در استان‌های گلستان و مازندران در این مراسم طی سخنان کوتاهی ابراز کرد: مجموعه‌های فرهنگی در حوزه سیاست‌های کلان نقاط مشترک دارند، لذا اقدامات فراوانی را در حوزه فرهنگی به صورت مشترک می‌توان انجام داد.

وی افزود: نمایندگی المصطفی در استان با تأسیس کتابخانه تخصصی مذاهب اسلامی با دارا بودن بیش از ۴۲ هزار عنوان کتاب در تلاش است تا سهم خود را در حوزه کتاب و کتابخوانی و ترویج فرهنگ مطالعه بیش از پیش کند.

یادآور می‌شود، در پایان این دیدار تفاهم‌نامه همکاری توسط مدیران این دو نهاد علمی و فرهنگی به امضا رسید.

انتهای پیام
captcha