برگزاری دوره کوتاه‌مدت تربیت مربی مهد قرآن در شهرقدس
کد خبر: 4181386
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۱

برگزاری دوره کوتاه‌مدت تربیت مربی مهد قرآن در شهرقدس

دوره کوتاه مدت تربیت مربی مهد و پیش‌دبستانی قرآن از سوی مؤسسه حافظان وحی شهرقدس برگزار می‌شود.

دوره تربیت معلم مهد و پیش‌دبستانی

زرین‌تاج مولایی، مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت حافظان وحی شهرقدس در گفت‌وگو با ایکنا با اشاره به دوره‌های مؤسسه گفت: دوره تخصصی تربیت مربی مهد و پیش‌دبستانی قرآن به صورت کوتاه‌مدت و فشرده برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: بانوان علاقه‌مند با دارابودن حداقل مدرک کارشناسی و شرط سنی حداقل 19 سال و حداکثر 40 سال و علاقه‌مندی به امر تدریس می‌توانند در این دوره نام‌نویسی کنند.

مولایی بیان کرد: مبانی نظری آموزش قرآن و مفاهیم دینی به کودکان، ضرورت به کارگیری شیوه‌های نوین، بازی و شعر در انتقال مفاهیم، آشنایی با اصول‌ها و روش‌های طراحی بازی‌های خلاق، نحوه ارزیابی عملکرد قرآن‌آموزان خردسال و ... از جمله سرفصل‌های این دوره آموزشی است.

وی ادامه داد: همچنین دوره‌ «با ریاضی، شاد و خلاق باش» ویژه کودکان 7 تا 13 سال با سرفصل‌هایی چون یادگیری براساس الگوی درسی مارپیچی، افزایش اعتماد به نفس، یادگیری مستقل، تقویت حافظه، حل مسئله، استدلال منطقی و تفکر انتقادی در حال برگزاری است.

مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت حافظان وحی شهرقدس اضافه کرد: همچنین دوره آموزش مفاهیم پایه ریاضی با استفاده از بازی، شعر و قصه بر پایه روانشناسی رشد ویژه کودکان 3 تا 7 سال درحال برگزاری است.

مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت حافظان وحی شهرقدس در خیابان شهید عالمی، خیابان قدس، روبه‌روی خیابان استقلال، پلاک 238 قرار دارد و علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعت بیشتر می‌توانند با شماره‌های 09392648545 و 46826197 تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha