یادواره شهدای روحانی کازرون برگزار می‌شود
کد خبر: 4177853
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰

یادواره شهدای روحانی کازرون برگزار می‌شود

 مسئول دفتر نمایندگی سپاه کازرون از برگزاری یادواره 28 شهید روحانی  و شهدای مظلوم غزه در شهرستان کازرون خبر داد.

یادواره شهدای روحانی کازرونبه گزارش ایکنا از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین رسول محمدی، مسئول دفتر نمایندگی در سپاه کازرون امروز، 3 آبان‌ماه در جمع خبرنگاران گفت: همزمان با ایام وفات حضرت معصومه(س) یادواره 28 شهید روحانی و شهدای مظلوم غزه در شهرستان کازرون برگزار می‌شود.

وی افزود: یادواره 28 شهید والامقام روحانی شهرستان کازرون در روز پنج‌شنبه، 4 آبان‌ماه همزمان با نماز مغرب و عشاء در محل حوزه علمیه صالحیه مکتب‌الصادق کازرون واقع در خیابان قدمگاه با قرائت دعای پر فیض کمیل شروع خواهد شد.

مسئول دفتر نمایندگی در سپاه کازرون برگزاری یادواره‌های شهدا را جزو برنامه‌های اصلی، مهم، ضروری و محوری در طول سال در شهرستان کازرون یاد کرد و افزود: با توجه به اینکه شهدای روحانی در بین شهدای قشری نسبت به درصد جمعیت بیشترین شهدا را تقدیم کرده‌اند، در این یادواره که با محوریت امام جمعه مردمی شهرستان و حوزه علمیه است، بنا داریم با عنایت به رسالت دینی و ملی خود، نقش روحانیون را در دفاع مقدس به مردم عزیز و شهید پرورشهرستان کازرون ترسیم و تبیین کنیم.

وی ادامه داد: همزمان با برگزاری یادواره شهدای روحانی یادواره شهدای مظلوم غزه با سخنرانی آیت‌الله حسینی خراسانی عضو مجلس خبرگان رهبری و فقهای شورای نگهبان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha