دنیای استکبار با فکر جوانان کار دارد
کد خبر: 4175286
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۰

دنیای استکبار با فکر جوانان کار دارد

آیت‌الله علما گفت: دشمن به دنبال نفت، گاز و تفکر جوانان ماست و باید نسبت به این موضوع توجه داشته باشیم.

گردهمایی خادمین موکب‌های امام رضا(ع)

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما، امام جمعه کرمانشاه امروز در گردهمایی خادمین موکب‌های امام رضا(ع) در دانشگاه صنعتی با اشاره به جنایات اسرائیل، اظهار کرد: کشور‌های اطراف اسرائیل سرشار از منابع غنی نفت و گاز هستند و به این دلیل آمریکا، اسرائیل را در این منطقه کاشته است.

وی افزود: دشمن به دنبال گاز، نفت و تفکر جوانان ماست و دنیای استکبار با فکر جوانان ما کار دارد و باید نسبت به این موضوع توجه داشته باشیم.

آیت‌الله علما در ادامه با اشاره به جایگاه مرز خسروی و خدمات ارائه شده در این مرز به زائران کربلا در ایام اربعین، گفت: این مرز بیش از ۱۰۰ سال سابقه دارد و قدیمی‌ترین مرز است.

امام جمعه کرمانشاه با تأکید بر خدمت به خلق، اظهار کرد: هر چه به خلق خدا خدمت کنیم، به خود خدمت کرده‌ایم.

وی تصریح کرد: باید تلاش کنیم در زندگی اخلاص داشته باشیم، زیرا قیامت و برزخ نتیجه این دنیاست و هیچ کاری از نگاه خداوند به دور نیست و تلاش ما باید براساس اخلاص و نیت پاک باشد.

علیرضا دودمان، رئیس دانشگاه صنعتی استان کرمانشاه در این مراسم با بیان اینکه گفتمان امام خمینی(ره) در عین سادگی بسیار دشوار بود و یک تنه یک حکومت را تغییر داد، افزود: گفتمان قرآن نیز بسیار ساده است و هرکسی آن را درک می‌کند، اما در عین حال بسیار دشوار است و چندین تفسیر دارد.

انتهای پیام
captcha