کارگاه حفظ قرآن ویژه دانشجومعلم‌ها برگزار شد
کد خبر: 4175174
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۸
دانشگاه فرهنگیان گلستان

کارگاه حفظ قرآن ویژه دانشجومعلم‌ها برگزار شد

کارگاه اهمیت و ارزش حفظ قرآن با تدریس سیدمهدی سیف ویژه دانشجومعلم‌های دانشگاه فرهنگیان گلستان برگزار شد.

کارگاه اهمیت حفظ قرآن ویژه دانشجو معلم‌های دانشگاه فرهنگیان گلستان برگزار شد

عطیه حاجی‌قاسمی، جانشین مهد قرآن استان گلستان در گفت‌وگو با ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: کارگاهی با موضوع اهمیت درست حفظ کردن قرآن با حضور قریب به 50 نفر از دانشجومعلم‌های دانشگاه فرهنگیان استان گلستان واحد بانوان از سوی مهد قرآن نمایندگی استان گلستان و پردیس امام خمینی(ره) گلستان واحد بانوان (دانشگاه فرهنگیان) برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه کارگاه فوق با تدریس سیدمهدی سیف، مدرس و پیشکسوت قرآنی کشورمان و عضو هیئت علمی مؤسسه مهد قرآن همراه بود، افزود: چرایی اهمیت و کارکرد حفظ قرآن در زندگی، ضرورت انتخاب هدف برای حفظ قرآن و تأثیر آن در موفقی حافظان، ضرورت آشنایی معلمان و آموزگاران با آموزش صحیح قرآن به دانش‌آموزان، توصیه استاد بر عدم تلفظ صحیح حروف توسط دانش‌آموزان و آموزگاران و ... از جمله سرفصل‌های این دوره آموزشی یک ساعت و سی دقیقه بود.

کارگاه اهمیت حفظ قرآن ویژه دانشجو معلم‌های دانشگاه فرهنگیان گلستان برگزار شد

حاجی‌قاسمی بیان کرد: حسن ختام این جلسه، پرسش و پاسخ دانشجومعلم‌های حاضر در جلسه بود. همچنین مقرر شد به منظور اینکه دانشجو‌معلم‌ها موظف به گذراندن دوره روخوانی و تجوید هستند طی تفاهم‌نامه‌هایی از سوی مؤسسه کشوری مهد قرآن یا نمایندگی این مؤسسه در استان گلستان با دانشگاه فرهنگیان سطح استان، کارگاه‌ها و دوره‌هایی روش تدریس با دعوت از اساتید عضو هیئت علمی مؤسسه چون سیدمهدی سیف، شهریار پرهیزکار و محمدحسین سعیدیان برگزار شود.

انتهای پیام
captcha