یادواره شهدای عشایر لرستان برگزار می‌شود
کد خبر: 4173156
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۷

یادواره شهدای عشایر لرستان برگزار می‌شود

یادواره شهدای عشایر استان لرستان نیمه دوم مهرماه جاری در خرم‎آباد برگزار می‏‌شود.

یادوراه شهدابه گزارش ایکنا از لرستان، یادواره شهدای عشایر لرستان در آستانه ششم آبان‌ماه، زمان برگزاری کنگره ملی شهدای این استان، نیمه دوم مهرماه جاری در خرم‌آباد برگزار می‌شود.

تاکنون علاوه بر یادواره شهدای روحانی و طلبه که ١٠ مهرماه برگزار شد، چند یادواره دیگر از جمله شهدای جاویدالاثر، دانش‌آموزی و دانشجویی و شهدای زن برگزار شده و یا در حال برگزاری است. همچنین در این ایام قرار است از دو کتاب «نقش عشایر در دفاع مقدس» و «زندگی‌نامه زن‌ عشایر» رونمایی شود.

از دیگر برنامه‌هایی که در راستای برگزاری کنگره ملی شهدای لرستان با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدای زن لرستان انجام می‎شود می‎توان به چاپ و رونمایی چهار کتاب در حوزه شهدای زن، ۴۸۳ ختم قرآن و روزه مستحبی، روایت‌گری دفاع مقدس و شهدا با حضور 52 مربی پرورشی در 483 دبیرستان‌ دخترانه به نیت 483 زن شهید لرستان اشاره کرد.

یادآور می‌شود، در راستای برگزاری هرچه باشکوه‌تر کنگره ملی شهدای لرستان، 22 کمیته در استان ذیل ستاد این کنگره تشکیل شده است که هر کمیته موظف به اجرای برنامه‌هایی از جمله چاپ کتاب، گردآوری آثار شهدا، ساخت یادمان، برگزاری یادواره شهدا، فضاسازی و... شده است.

انتهای پیام
captcha