تلاوت مدهوش‌کننده شهید کشوری در بالگرد
کد خبر: 4171476
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۴

تلاوت مدهوش‌کننده شهید کشوری در بالگرد

احمد همیشه دلش با قرآن بود. با آن که منطقه نظامی بود و احتمال خطر وجود داشت، همه بالگرد‌ها بی‌سیم‌ها را روشن کرده بودند و به صدای تلاوت احمد گوش می‌دادند و لذت می‌بردند.

به گزارش ایکنا، انس با قرآن و اهل بیت(ع) هرجا و در هر زمینه و فعالیتی که خود را نشان داده، میزان موفقیت در آن عرصه به شدت افزایش پیدا کرده است، یکی از این عرصه‌ها که امدادهای مؤانست با این دو ثقل همواره زبانزد همه بوده، سال‌های دفاع مقدس است.

در آن سال‌ها انس با کلام وحی جزئی جدایی‌ناپذیر از فعالیت رزمنده‌ها در سال‌های جنگ تحمیلی بود، فعالیتی که در بزنگاه‌های حساس و در پراضطراب‌ترین لحظات دفاع از میهن اسلامی به ناگاه آرامشی می‌شد بر قلب نیروهای سپاه اسلام که هیچ طوفانی یارای برهم زدن آن آرامش را نداشت.

در هفته دفاع مقدس برآن شدیم تا گوشه‌هایی از سیره شخصیتی رزمندگان اسلام در انس با قرآن و اهل بیت(ع) بازگو کنیم و پای منش و روش رزمندگان دفاع مقدس بنشینیم. در ادامه برشی از زندگی‌نامه شهید احمد کشوری را می‌خوانید؛

«احمد همیشه دلش با قرآن بود. بعد از انقلاب هم در برخی پروازها، احمد با صوت دلنشین شروع به تلاوت قرآن می‌کرد. با آن که منطقه نظامی بود و احتمال خطر وجود داشت، همه بالگرد‌ها بی‌سیم‌ها را روشن کرده بودند و به صدای تلاوت احمد گوش می‌دادند و لذت می‌بردند.

راوی: غلامرضا شه‌پرست و علی محمد‌آزاد
کتاب خانه‌ای کوچک با گردسوزی روشن؛ خاطرات شهید احمد کشوری»

انتهای پیام
captcha