دشمنان در سال گذشته شدیدترین عملیات روانی را علیه ایران ایجاد کردند
کد خبر: 4170355
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۳
مسئول حفاظت اطلاعات ارشد سپاه در خراسان رضوی:

دشمنان در سال گذشته شدیدترین عملیات روانی را علیه ایران ایجاد کردند

سرهنگ محمدکاظم فلاح گفت: دشمنان در سال گذشته سنگین‌ترین و شدیدترین بمباران و عملیات روانی را علیه نظام جمهوری اسلامی ایران ایجاد کردند و تمام تلاش خود را به‌کار گرفتند تا حافظان امنیت را در برابر مردم قرار دهند.

سرهنگ محمدکاظم فلاح مسئول حفاظت اطلاعات ارشد سپاه در خراسان رضویبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، سرهنگ محمدکاظم فلاح، مسئول حفاظت اطلاعات ارشد سپاه در خراسان رضوی، 30 شهریورماه در همایش «جهاد تبیین و روایت» که به‌مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، در بقعه متبرکه سیدحمزه کاشمر برگزار شد، اظهار کرد: برای اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران به بالاترین رتبه‌ها در بخش‌ها و رده‌های مختلف دنیا دست پیدا کند، زحمات بسیاری کشیده شده است.

وی با بیان اینکه بعد از انقلاب هزاران پروژه بزرگ در کشور ساخته شده است، ادامه داد: دانش‌آموزان، دانشجویان و مردم باید دستاوردهای انقلاب را ببینند. اگر صنعت هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران را 10 سال به تأخیر نمی‌انداختند، امروز آب دریای خزر، عمان و خلیج‌فارس را شیرین کرده بودیم و در بخش کشاورزی دشت‌های خراسان رضوی، کرمان و کویرهای لوت استفاده می‌شد.

مسئول حفاظت اطلاعات ارشد سپاه در خراسان رضوی تصریح کرد: آمریکایی‌ها به بهانه اینکه ما می‌خواهیم بمب اتم بسازیم تأسیسات هسته‌ای‌مان را پلمب کردند و اجازه ادامه کار را ندادند، اما به فضل خداوند متعال امروز پلمب‌ها برداشته شده و 60 درصد غنی‌سازی اورانیوم را انجام می‌دهیم.

وی اظهار کرد: اگرچه زمانی برای تأمین اسلحه انفرادی در تحریم بودیم و کمبود امکانات داشتیم، اما امروز جمهوری اسلامی ایران از برکت خون شهدا و پایمردی تمامی زنان و مردان کشور به حدی از پیشرفت رسیده که وقتی موشک هایپرسونیک ایران از مدار خارج می‌شود، آمریکایی‌ها اصلاً باورشان نمی‌شود. از زمانی که با موشک‌های نقطه‌زن پایگاه‌های آمریکایی‌ها را در عراق هدف قرار دادیم دیگر از زبان هیچ مقام آمریکایی نمی‌شنویم که بگویند گزینه نظامی روی میز است.

مسئول حفاظت اطلاعات ارشد سپاه در خراسان رضوی در ادامه با بیان اینکه دشمنان در فتنه سال گذشته تمامی امکانات خود را علیه این کشور به کار گرفت، گفت: یکی از ضعف‌های ما در دفاع از اسلام، حاکمیت و قرآن در مقابل هجمه‌های گسترده‌ علیه آرمان‌ها، اسلام، نظام و حاکمیت، عدم قدرت تبدیل توانمندی‌های نظام اسلامی در برابر هجمه‌های بی‌امان دستگاه‌های استکبار و امپریالیسم در کل دنیاست.

فلاح با اشاره به اینکه امروز قوی‌ترین رسانه‌ها و خبرگزاری‌های دنیا در دست جریان صهیونیستی است، افزود: صهیونیست‌ها بزرگ‌ترین مرکز ذخیره‌سازی اطلاعات اینترنتی و سایبری دنیا را در آمریکا ایجاد کرده‌اند.

وی با بیان اینکه بیش از 271 ماهواره به‌طور مدام از روی شهرها رد می‌شود و به زبان فارسی برای انحراف افکار برنامه پخش می‌کنند، تصریح کرد: دشمنان سنگین‌ترین و شدیدترین بمباران و عملیات روانی را سال قبل علیه نظام جمهوری اسلامی ایران ایجاد کردند و تمام تلاش خود را به‌کار گرفتند تا حافظان امنیت را در برابر مردم قرار دهند، متأسفانه بیش از 70 نفر از پرسنل فراجا و نیروی انتظامی را طی یک سال گذشته به‌دلیل همین جریانی که به‌وجود آوردند به شهادت رساندند.

مسئول حفاظت اطلاعات ارشد سپاه در خراسان رضوی با بیان اینکه دشمنان کاری کردند که جوانان عامل ایجاد وحدت را دشمن خود بداند، اظهار کرد: آنها آموزش می‌دادند که جوانان چگونه با نیروهای بسیجی مبارزه کنند.

انتهای پیام
captcha