«خانواده محوری»، اساس حمایت‌های کمیته امداد است
کد خبر: 4169563
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۷

«خانواده محوری»، اساس حمایت‌های کمیته امداد است

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: خانواده محوری اصلی‌ترین هدف‌گذاری برای کمیته امداد در امر خدمات‌رسانی به نیازمندان و گروه‌های آسیب‌پذیر است.

جلسه ماموریت و چشم انداز مبحث خانوادهبه گزارش ایکنا از اردبیل، علیرضا حسین‌نژاد، مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل، ۲۶ شهریورماه، در جلسه ماموریت و چشم انداز مبحث خانواده در مجمع ملی خانواده، اظهار کرد: کمیته امداد در ماموریت جدید خود در استان اردبیل درصدد تحقق شعار «خدمت‌رسانی خانواده محور جهادی» است تا در هر سه حوزه بتواند ماموریت خود را به درستی انجام دهد.

وی افزود: همه این برنامه‌ریزی‌ها و هدف‌گذاری‌ها حول محور خانواده و با رویکرد پیش‌گیرانه انجام می‌شود تا در کنار کاهش آسیب‌های اجتماعی شرایط مناسبی را در تحکیم نظام خانواده شاهد باشیم.

حسین‌نژاد اعلام کرد: خدمت‌رسانی کمیته امداد، بی‌منت، بدون تعلل و همراه با تکریم جامعه هدف انجام می‌شود، اما در این بین خدمات‌رسانی بر پایه خانواده اصل و اساس برنامه‌ریزی‌های این نهاد است.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: تمام تلاش کمیته امداد بر این است تا با همراهی و همکاری تمامی دستگاه‌ها و نهاد‌ها به تحکیم و الگوسازی نظام خانواده توجه جدی داشته باشیم چرا که شاکله تمام فعالیت‌ها و اقدامات خانواده سالم و پرنشاط است که می‌تواند سلامت جامعه را نیز تضمین کند.

وی افزود: همه این خدمات و فعالیت‌ها با روحیه جهادی انجام می‌شود و تلاش بر این است تا به جامعه هدف خود که بالغ بر ۴۳ هزار خانوار در قالب ۸۹ هزار نفر است خدمات کیفی و مطلوبی را ارائه کنیم.

حسین‌نژاد یادآور شد: در مقطع کنونی تهدید‌های مختلف و آسیب‌های روزافزون نظام خانواده را در معرض خطر قرار داده که شایسته است در رفع این آسیب‌ها و تحکیم نظام خانواده گام‌های موثری برداشته شود.

انتهای پیام
captcha