وزیر بهداشت با مدیرعامل سلامت عمومی استان نجف عراق دیدار کرد
کد خبر: 4167016
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۹

وزیر بهداشت با مدیرعامل سلامت عمومی استان نجف عراق دیدار کرد

وزیر بهداشت در سفر به عراق، با عبدالله محمد الغزالی، مدیرعامل سلامت عمومی استان نجف اشرف دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از وبدا، بهرام عین‌اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این دیدار با تقدیر از خدمات دولت عراق در خدمت‌رسانی به بیماران و زائران اربعین، بر گسترش همکاری‌های بهداشتی، درمانی و آموزشی بین دو کشور به ویژه در نجف اشرف تأکید کرد.

وی از راه‌اندازی دانشگاه سبطین کربلا در سال گذشته به عنوان نمادی از همکاری‌های مشترک بین دو کشور یاد کرد و گفت: دانشگاه‌های علوم پزشکی ایران می‌توانند چنین همکاری ارزشمندی را در شهر نجف داشته باشند.

وزیر بهداشت با اشاره به تحصیل تعدادی از دانشجویان عراقی در دانشگاه‌های علوم پزشکی ایران، از آمادگی کشورمان برای گسترش همکاری‌های مشترک بهداشتی و درمانی خبر داد و گفت: این همکاری‌ها در نهایت موجب تأمین و ارتقای سلامت مردم دو کشور خواهد شد.

عبدالله محمد الغزالی، مدیرعامل سلامت عمومی استان نجف اشرف نیز در این دیدار از خدمت‌رسانی نیروهای داوطلب بهداشتی و درمانی کشورمان به زائران اربعین، قدردانی و بر گسترش همکاری‌های حوزه سلامت بین دو کشور تأکید کرد.

در این دیدار، ابوالقاسمی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله و نیکنام، دستیار ویژه وزیر و مدیرکل همکاری‌های بین‌الملل وزارت بهداشت حضور داشتند.

انتهای پیام
captcha