بهره‌برداری از ۳۰۲ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد خراسان‌رضوی
کد خبر: 4165224
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۶

بهره‌برداری از ۳۰۲ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد خراسان‌رضوی

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی گفت: ۳۰۲ واحد مسکن مددجویی به‌مناسبت هفته دولت در استان افتتاح می‌شود.

مسکنبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به‌نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد استان، رضا سلم‌آبادی، مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی اظهار کرد: به‌مناسبت هفته دولت ۳۰۲ واحد مسکونی مددجویی که در سامانه «منتاک» دولت ثبت شده است، افتتاح می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه کمیته امداد با بنیاد علوی برای ساخت 1301 واحد مسکن مددجویی در خراسان رضوی، گفت: در این راستا 432 واحد نیز در 6 شهرستان و در حاشیه شهر مشهد با اجرای دو پروژه امام رضا(ع) با 512 واحد و پروژه پنجتن با  357 واحد در حال ساخت است.

وی با بیان اینکه 432 واحد در هفته آخر شهریورماه به بهره‌برداری می‌رسد، ادامه داد: این واحدها در 6 شهرستان سبزوار، بجستان، گناباد، رشتخوار، خواف و تایباد واقع شده است و برای ساخت هر یک از این واحدهای مسکونی 75 میلیون تومان توسط کمیته امداد و 75 میلیون تومان نیز توسط بنیاد علوی به‌صورت بلاعوض و الباقی توسط بنیاد مسکن به مددجو در قالب وام پرداخت شده است.

سلم‌آبادی با اشاره به افتتاح کانون فرهنگی در سبزوار به‌مناسبت هفته دولت، گفت: در این کانون برنامه‌های فرهنگی ویژه مددجویان و فرزندان آن‌ها اجرا خواهد شد، همچنین دو ساختمان حمایتی در مه‌ولات و زاوه در هفته دولت افتتاح می‌شود.

انتهای پیام
captcha