مبادا که از اهمیت حرکت ناوگرو ۸۶ غفلت شود
کد خبر: 4160859
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۱
یادداشت وارده

مبادا که از اهمیت حرکت ناوگرو ۸۶ غفلت شود

اجازه و دستور حرکت به ناوگروه 86 با وجود همه تهدیدات طبیعی و نظامی احتمالی از سوی دشمنان، درایت و شجاعت فرماندهی کل قوا را نشان می‌دهد و اکنون که رهبر معظم انقلاب از ضرورت حساس تبیین این اقدام افتخارآمیز چندباره در فرمایشات خویش ذکر نمودند، بر همه نیروهای انقلابی فرض است که آستین همت بالا بزنند تا انتظار مراد و مقتدایشان روی زمین نماند.

ناوگروه 86 نیروی دریایی ارتش

به مناسبت دیدار فرماندهان، کارکنان و خانواده‌های ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی با رهبر معظم انقلاب، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدابراهیم لواسانی، استاد حوزه علمیه، یادداشت اختصاصی برای ایکنا ارسال کرده که متن آن به شرح ذیل است:  

همگان دیدیم جانمایه فرمایشات حضرت آقا در دیدار با فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، و فرماندهی و کارکنان ناو گروه ۸۶  تکیه بر افتخارآمیز بودن حرکت حماسی پیمودن ۶۰ هزار کیلومتر آب‌های آزاد دنیا بود؛ حماسه‌ای که بدون شک ارزش آن کمتر از فتح‌الفتوح‌های خرمشهری نبود که به تعبیر مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) هیمنه و صلابت مستکبرانه آمریکا را در تسلط بر آب‌های آزاد دنیا به طور جدی به چالش کشید.

معظم له در این رابطه فرمودند: «امروز، ما در نقطه‌ افتخارآمیزی ایستاده‌ایم که اگرچه فرمانده محترم نیرو و فرمانده محترم ناو گروه بیانات خوبی را بیان کردند، در تلویزیون هم تا حدودی مطالبی گفته شد، امّا نه، ماجرای حرکت شما این‌جوری تمام نمی‌شود؛ شرح و تفصیلِ بیشتر و داستان مفصّل‌تری دارد که باید تبیین بشود، باید بیان بشود. این نقطه، نقطه‌ افتخارآمیزی است.»

اشراف کامل به همه جوانب افتخارآمیز این حرکت، از قبیل «امنیت، ابتکاری بودن این اقدام، شجاعت و همت فرماندهان و نیروها، مدیریت کارآمد، از تعطیلی در آمدن دریاها،  نقش خانواده‌ها» در فرمایشات ایشان به خوبی مشاهده شد و تاکید کردند بایستی عمق این اقدام باشکوه به شکل هنرمندانه تبین شود.

بدون تردید، همه دل‌ها و نگاه‌های دقیق داخل و خارج می‌دانند همه افتخارات نیروهای مسلح جمهوری اسلامی، آن هم در همه عرصه‌ها مدیون فرماندهی معظم کل قوا و تیزهوشی، قدرت وسیع و شجاعانه تصمیمات ایشان است؛ یعنی هیچ حرکت شجاعانه‌ای در درون نیروهای مسلح و در سلسله مراتب بالای تصمیم‌گیری و البته تصمیم‌سازی، بدون نظر و دستور ایشان نیست.

این برگی است از افتخارات فراوان نعمت «ولایت فقیه» که نیروهای نظامی را با عاطفی‌ترین تعابیر، فرزندان عزیز خود می‌شمارد. حال سئوال این است که در کدام نظام و حاکمیتی این چنین روابط عاطفی «با حفظ سلسله مراتب فرماندهی» بین ارکان آن نیرو وجود دارد، مگر در سایه روابط امام و امت؟

قطعا اجازه و دستور حرکت به ناوگروه با وجود همه تهدیدات طبیعی و نظامی احتمالی از سوی دشمنان، درایت و شجاعت فرماندهی کل قوا را نشان می‌دهد؛ در کشوری که زمانی حرکت کردن بین دو جزیره از مجموع جزایر خلیج فارس برای نیروی دریایی ارتش ایران بدون رضایت و صلاحدید آمریکایی‌ها ممکن نبود!این افتخار بزرگی بود که نباید نیروهای انقلابی از کنار آن به راحتی و غفلت عبور کنند.

تردید نکنیم که عدم موفقیت این اقدام باشکوه بدون شک از سوی امپراتوری دیکتاتورمآبانه رسانه‌ای دشمن تبدیل به بزرگترین نقطه ضعف می‌شد و مانند چماقی بر سر انقلاب کوبیده می‌شد.

ممکن است ما همگی فراموش کرده باشیم اما از ذهن تاریخ سرشار از مظلومیت مقتدرانه این ملت انقلابی پاک نخواهد شد که امپراتوری رسانه‌ای دشمن برای حادثه سانچی (که در دی ماه ۹۶ برای کشتی نفتکش ایرانی رخ داد و در برخورد با کشتی چینی غرق شد) و امکان رخ دادن آن برای هر کشتی وجود دارد، همراه با عناصر مزدور داخلی چقدر یأس و ناامیدی در دل مردم ایران تزریق کردند! و سعی کردند همه حماسه‌های سرافرازانه فرزندان دلیر ارتشی و سپاهی و انتظامی این ملت را یکجا نادیده بگیرند.

اکنون که رهبر معظم انقلاب از ضرورت حساس تبیین این اقدام افتخارآمیز چندباره در فرمایشات خویش ذکر نمودند، بر همه نیروهای انقلابی به ویژه در عرصه فضای مجازی و سایبری و هنری فرض است که آستین همت بالا بزنند تا انتظار مراد و مقتدایشان روی زمین نماند.

انتهای پیام
captcha