استقبال از تلاوت قاری آذربایجانی در شبکه‌های اجتماعی + فیلم
کد خبر: 4160499
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۲

استقبال از تلاوت قاری آذربایجانی در شبکه‌های اجتماعی + فیلم

تلاوت زیبا و متفاوت محمد دیبیروف، قاری و مناجات خوان آذربایجانی، با استقبال میلیونی از سوی کاربران شبکه‌های اجتماعی مواجه شده است.

به گزارش ایکنا به نقل از دنیا الوطن، محمد دیبیروف قاری و مناجات خوان آذربایجانی، با تلاوت زیبا و متفاوت خود به چهره برجسته شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده است.

تلاوت دیبیروف از آیه «وَابْتَغِ فِيمَا آتَاكَ اللَّهُ الدَّارَ الْآخِرَةَ وَلَا تَنْسَ نَصِيبَكَ مِنَ الدُّنْيَا وَأَحْسِنْ كَمَا أَحْسَنَ اللَّهُ إِلَيْكَ وَلَا تَبْغِ الْفَسَادَ فِي الْأَرْضِ إِنَّ اللَّهَ لَا يُحِبُّ الْمُفْسِدِينَ: و با آنچه خدايت داده سراى آخرت را بجوى و سهم خود را از دنيا فراموش مكن و همچنانكه خدا به تو نيكى كرده نيكى كن و در زمين فساد مجوى كه خدا فسادگران را دوست نمى‌دارد (قصص 77)»، 8 میلیون بار مشاهده شده است.

صوت زیبای دیبیروف با تلاوتی متفاوت از آنچه تاکنون در میان قاریان رایج بوده، توجه مستمعان بسیاری را به خود جلب کرده و تأثیر زیادی بر آنها می‌گذارد.

 دیبیروف میلیون‌ها دنبال کننده در شبکه‌های اجتماعی دارد، بسیاری ویدیوهای او را به اشتراک می‌گذارند و صوت و تلاوت او را تحسین می‌کنند.

محمد دیبیروف هم اکنون مشغول ضبط سوره کهف با روایت حفص است تا آن را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کند.

.

 

انتهای پیام
captcha