آغاز ثبت‌نام دوره‌های آموزشی قرآن خانه کارگر
کد خبر: 4158909
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۶

آغاز ثبت‌نام دوره‌های آموزشی قرآن خانه کارگر

ثبت‌نام اینترنتی دوره‌های آموزشی رایگان دارالقرآن خانه کارگر ویژه آخرین ماه تابستان آغاز شد.

به گزارش ایکنا، دارالقرآن خانه کارگر پیرو مصوبه شورای آموزش خود ثبت‌نام دوره‌های آموزش کوتاه مدت علوم قرآنی ویژه کارگران سراسر کشور برای شهریورماه سال ۱۴۰۲ را آغاز شد.

دوره‌های آموزشی دارالقرآن خانه کارگر برای تمامی جامعه کارگری به صورت رایگان و به سه شکل تلفنی، حضوری و مجازی در سراسر کشور برگزار می‌شود.

این دوره‌های آموزشی به صورت دوره‌های کوتاه‌مدت یکماهه و در رشته‌های مختلف قرآنی ازجمله روخوانی، روانخوانی، تجوید مقدماتی، صوت و لحن، حفظ، ترجمه و مفاهیم، تفسیر و تدبر در قرآن برپا می‌شود.

همچنین داستان‌های پیامبران، اندیشه‌های اسلامی، خوشنویسی، فقر اقتصادی از دیدگاه اسلام، توزیع اقتصادی از دیدگاه اسلام، کسب و کار از دیدگاه اسلام، حقوق بشر از دیدگاه اسلام، کنترل خشم از دیدگاه اسلام، صلح از دیدگاه اسلام، جمعیت و فرزندآوری از دیدگاه اسلام، نکات سوره حجرات، قیامت از دیدگاه اسلام، تاریخ تفسیر از دیدگاه اسلام، خلقت حضرت آدم(ع)، حجاب از دیدگاه اسلام، مهارت‌های زندگی با محوریت قرآن و مربیگری مهد و پیش‌دبستانی (دوره قرآنی) از دیگر رشته‌های این دوره است.

کارگران به همراه خانواده‌های خود می‌توانند تا دوم شهریور‌ماه به صورت اینترنتی و از طریق سامانه آموزش خانه کارگر(سدا) به نشانی www.ketabequran.ir اقدام کنند.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha