مددجویان یزدی از آموزش‌های قرآنی بهره‌مند می‌شوند
کد خبر: 4155814
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۲

مددجویان یزدی از آموزش‌های قرآنی بهره‌مند می‌شوند

قائم مقام اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی فرهنگی قرآن و عترت استان یزد با اشاره به راه‌اندازی مرکز نیکوکاری تخصصی قرآن، از ارائه آموزش‌های قرآنی به مددجویان کمیته امداد به صورت رایگان خبر داد.

نشست معاون فرهنگی کمیته امداد با اتحادیه قرآنی یزدمحمد شایق، قائم مقام اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی فرهنگی قرآن و عترت استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا با اشاره به نشست اتحادیه با حجت‌الاسلام علی‌محمد اسلامی منش، معاون فرهنگی کمیته امداد استان گفت: در راستای ایجاد مرکز نیکوکاری تخصصی قرآن کریم در این استان، همکاری‌هایی با کمیته امداد صورت گرفته که در اولین برنامه با توجه به اینکه 250 مددجوی زیرپوشش کمیته امداد، علاقه‌مند به حضور در کلاس‌های قرآنی هستند، مقرر شد این افراد از آموزش‌های قرآنی بهره‌مند شوند.

وی ادامه داد: در همین راستا در قالب فراخوانی به مؤسسات اعلام شد تا مربیان علاقه‌مند که می‌توانند نسبت به تشکیل کلاس‌های قرآن کریم برای مددجویان کمیته امداد و افرادی که قادر به پرداخت شهریه نیستند، به صورت رایگان اقدام کنند، به اتحادیه اعلام تا اقدامات لازم صورت گیرد.

شایق بیان کرد: در فراخوان اتحادیه به مؤسسات قرآنی آمده است:

«ﺧَﯿﺮُﮐُﻢ ﻣَﻦ ﺗَﻌَﻠَّﻢَ ﺍﻟﻘُﺮﺁﻥَ ﻭَ ﻋَﻠَّﻤَﻪ، بهترین ﺷﻤﺎ ﮐﺴﯽ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﻗﺮﺁﻥ ﺭﺍ ﯾﺎﺩ ﺑﮕﯿﺮﺩ ﻭ ﺑﻪ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ ﯾﺎﺩ ﺑﺪﻫﺪ. (ﭘﯿﺎﻣﺒﺮ ﺍﮐﺮﻡ (ص))

قابل توجه مدیران مؤسسات قرآنی استان یزد

با توجه به درخواست کمیته امداد امام خمینی از اتحادیه قرآنی استان، لطفاً به مربیان فعال خود اعلام فرمایید درصورت تمایل جهت تشکیل کلاس‌های قرآن برای قرآن‌آموزان تحت پوشش این کمیته به‌صورت رایگان مراتب را از طریق https://eitaa.com/quranyyazd به اتحادیه قرآنی اطلاع دهند.»

انتهای پیام
captcha