محفل قرآنی یادبود مرحوم «بهمن جاهی» برگزار می‌شود
کد خبر: 4155577
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۸

محفل قرآنی یادبود مرحوم «بهمن جاهی» برگزار می‌شود

مراسمی به مناسبت نخستین سالروز درگذشت خادم‌القرآن بهمن جاهی شبستری در بیت‌الزهرا(س) واقع در منطقه تهرانپارس برگزار می‌شود.

مرحوم بهمن جاهی شبستری

به گزارش ایکنا، مراسم نخستین سالروز خادم‌القرآن مرحوم بهمن جاهی شبستری عصر امروز در قالب محفل انس با قرآن در محل مؤسسه بیت‌الزهرا(س) برگزار می‌شود.

مرحوم بهمن جاهی از جمله فعالان خدوم قرآن و معارف اهل بیت(ع) بود که 24 تیرماه سال گذشته پس از تحمل یک دوره بیماری، دعوت حق را لبیک گفت.

وی که از اعضای شورای مرکزی جمعیت قرآنی استان تهران و از اعضای هیئت امنای مسجد نور میدان جهاد(فاطمی) تهران بود، از سال 55 و پس از نقل مکان به منطقه تهرانپاس، مقدمات پایه‌گذاری بیت‌الزهرا(س) را در فلکه سوم تهرانپارس فراهم کرد.

جلسات قرآنی که در بیت‌الزهرا(س) تهرانپارس با سعی و کوشش مرحوم جاهی برپا شد، نخستین جلسات قرائت حرفه‌ای قرآن بود که در شرق تهران برگزار می‌شد.

سابقه فعالیت تبلیغی و ترویجی این فعال قرآنی به سال 46 و زمانی که از طلاب حوزه علمیه مروی بود بازمی‌گردد که از آن زمان در مناطق نارمک و مجیدیه تهران جلسات قرآنی و دینی را با حضور نوجوانان دایر کرد.

اینک و به پاس سال‌ها تلاش ساعی و جهد و کوشش این خادم‌القرآن در گسترش و ترویج فرهنگ قرآنی و فراگیر شدن برگزاری جلسات قرائت قرآن به ویژه شرق تهران، مراسم یادبود نخستین سالگرد با حضور اساتید و قاریان قرآنی و در قالب محفل انس با قرآن امروز دوشنبه 26 تیرماه پس از اقامه نماز مغرب و عشا در بیت‌الزهرا(س) تهرانپارس برگزار می‌شود.

بیت‌الزهرا(س) تهرانپارس بین فلکه دوم و سوم تهرانپارس، خیابان 212 شرقی، پلاک 112 واقع است.
  
 

انتهای پیام
captcha