اجتماع مدافعان حریم خانواده در تربت‌ حیدریه برگزار شد
کد خبر: 4154802
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۸

اجتماع مدافعان حریم خانواده در تربت‌ حیدریه برگزار شد

اجتماع مدافعان حریم خانواده به‌مناسبت سالروز حمله خونین به مسجد گوهرشاد 21 تیرماه در باغ ملی تربیت‌ حیدریه برگزار شد.

غلامرضا زمانیان، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان تربت‌حیدریه

به گزارش ایکنا از خراسان رضوی، غلامرضا زمانیان، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان تربت‌ حیدریه، شامگاه 21 تیرماه در اجتماع مدافعان حریم خانواده که به‌مناسبت سالروز حمله خونین به مسجد گوهرشاد در محل باغ ملی تربیت‌حیدریه برگزار شد، اظهار کرد: اگر اهالی سیاست لایحه عفاف و حجاب را از این هفته به آن هفته موکول می‌کنند، به آن خاطر است که دینداران از آنان مطالبه نمی‌کنند. دینداران در زمان دستور کشف حجاب رضاخانی و در اعتراض به این امر در مسجد گوهرشاد معترض شدند، صدها نفر را به خاک و خون کشاندند و تجمع امروز ما نیز در حمایت از یک واجب الهی و دینی است که به فراموشی سپرده شده است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر تربت‌ حیدریه با اشاره به اینکه اگر امروز برای این واجب الهی فراموش شده، اقدامی صورت نگیرد، خطر اساس جمهوری اسلامی را تهدید خواهد کرد، گفت: دو ستون اصلی نظام اسلامی یعنی ولایت‌ فقیه و اساس خانواده امروز توسط صهیونیست‌ها مورد هدف قرار گرفته‌ است تا جوانان پاک این کشور را نسبت به اعتقادات و دین مبین اسلام سست و بی‌اراده کنند.

زمانیان اظهار کرد: امروز امر جهاد تبیین بر روی دوش مردم و متدینین است، چراکه این انقلاب را مردم همراه با ولی‌ فقیه به جلو برده‌اند. طی تمامی این سال‌ها نگهبان واقعی انقلاب این مردم بوده‌اند که این امر در طی این ۴۳ سال بر همگان ثابت کرده‌اند، حتی در این مدت برخی از مسئولان نیز بود‌ه‌اند که از این انقلاب و نظام حقوق می‌گرفتند اما به کشور آسیب رساندند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر تربت‌ حیدریه گفت: امر به معروف و نهی از منکر آن واجبی است که فرایض دینی را جلو می‌برد، لذا امام حسین(ع) با ناتمام گذاشتن حج، عازم کربلا شدند تا امر به معروف و نهی از منکر برپا شود.

زمانیان اظهار کرد: ۳۲ نهاد و دستگاه اجرایی در موضوع عفاف و حجاب مسئولیت دارند که آخرین این دستگاه‌ها نیروی انتظامی و بسیج است، متأسفانه برخی مسئولان ادارات حتی در اداره خود نسبت به مقوله حجاب بی‌اهمیت هستند، لذا این مطالبه می‌رود که موضوع امر به معروف و نهی از منکر و حجاب و عفاف ابتدا باید در همین دستگاه‌های دولتی نهادینه شود.

انتهای پیام
captcha