دوره تخصصی تربیت مربی قرآن کودک در یزد برگزار شد
کد خبر: 4150050
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۶

دوره تخصصی تربیت مربی قرآن کودک در یزد برگزار شد

پنجاه و دومین دوره تخصصی تربیت مربی قرآن کودک از سوی مؤسسه آوای بهشت یزد برگزار شد.

دوره تخصصی تربیت مربی قرآنی کودک

به گزارش ایکنا، پنجاه و دومین دوره تخصصی تربیت مربی قرآن کودک همراه با دوره تربیت مربی پیش‌دبستانی، دوره تکمیلی شهر قرآن و تربیت بدون‌ تنبیه از سوی مؤسسه قرآن و عترت آوای بهشت یزد برگزار شد.

این دوره با همکاری اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد استان یزد و با تدریس مهدی فاضلی، دارنده رتبه نخست جشنواره شیوه‌های نوین آموزش قرآن و نماز به کودکان و کارشناس تکنولوژی آموزشی در سالن مدرسه کاظمیه آیت‌الله مدرسی یزد برگزار شد.

مهدی فاضلی، مدرس این دوره و مدیر مؤسسه ریحانةالنبی(ص) شهرری، در مورد این دوره گفت: این دوره با حضور ۷۰ مربی با برنامه‌های جانبی همچون آموزش شیوه‌های نوین حفظ با بازی و الفبای یک دقیقه‌ای، روخوانی با شعر و اشاره، رنگ آمیزی و قصه‌خوانی و کارگاه آموزش هجی‌خوانی با مربیگری نجم‌الهدی و با موضوع سبک‌های آموزشی نوین و قدیم برپا شد. همچنین بازدید از بزرگترین کتابخانه تخصصی قرآنی و موزه اسناد شاهدی یزد از جمله برنامه‌های جانبی بود که در پایان دوره انجام شد.

کارگاه آموزش هجی‌خوانی با مربیگری نجم‌الهدی

یادآور می‌شود، طی برنامه‌ریزی انجام شده از سوی موسسه آوای بهشت یزد، دور جدید تربیت مربی پیش‌دبستانی قرآنی در مردادماه برگزار خواهد شد. مربیان علاقه‌مند و آموزگاران پایه اول ابتدایی و مادرانی که کودکان کمتر از ۹ سال دارند می‌توانند برای ثبت‌نام به این مؤسسه واقع در شهر یزد، بلوار شهید محمدخانی، مسجد امام کاظم (ع) مراجعه کرده و یا از طریق پیام‌رسان ایتا به شماره ۰۹۱۳۵۱۶۷۶۶۸ پیام ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha