پایان مسابقات بین‌المللی قرآن جایزه لیبی+فیلم
کد خبر: 4147987
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۴

پایان مسابقات بین‌المللی قرآن جایزه لیبی+فیلم

یازدهمین دوره مسابقات قرآن بین‌المللی جایزه لیبی با اعلام برگزیدگان به کار خود پایان داد.

به گزارش ایکنا به نقل از اخبار لیبیا، یازدهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن جایزه لیبی با اعلام برگزیدگان و تجلیل از شرکت‌کنندگان و برگزارکنندگان این مسابقه به پایان رسید. این مسابقات به همت اداره کل اوقاف و امور اسلامی لیبی برگزار شد.

در پایان این دوره از مسابقات، صهیب الحبونی از لیبی در رشته حفظ کل قرآن کریم، عبدالسلام فتحی العمرونی از لیبی در رشته حفظ کل قرآن به همراه تفسیر و عدین شهزاد رحمن از آمریکا در رشته حفظ قرآن به روایت‌های ده‌گانه مقام نخست را کسب کردند.  

در مراسم پایانی علاوه بر برگزیدگان از سایر شرکت‌کنندگان در این مسابقه بین‌المللی و همچنین کمیته‌های برگزارکننده این مسابقات تجلیل شد.

در حاشیه این مسابقات اعلام شد که انجمن جهانی مسابقات بین‌المللی در مرحله اول از میان چهارده مسابقه و جایزه بین‌المللی قرآنی تشکیل و برای آن بودجه، ستاد مرکزی و همچنین برنامه‌ای برای اعطای جوایز و همچنین تبادل داور و شرکت‌کنندگان تعیین شد.

صدیق محمد عبدالله از یمن به عنوان دبیر کل این انجمن، عبدالجلیل مهدی از لیبی به سمت معاون دبیر کل و عبدالباری العلمی، از سومالی به عنوان سخنگوی این انجمن انتخاب شدند.

یازدهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن جایزه لیبی از 14 تا 23 خرداد ماه در شهر بنغازی برگزار شد.

 

 

انتهای پیام
captcha