سفارت آمریکا با ترویج مسائل مغایر با اصول انسانی و دینی به دنبال تحریک جامعه بحرین است
کد خبر: 4145624
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۲
پارلمان بحرین:

سفارت آمریکا با ترویج مسائل مغایر با اصول انسانی و دینی به دنبال تحریک جامعه بحرین است

پارلمان بحرین اقدام سفارت آمریکا در حمایت از همجنس‌گرایی در بحرین را محکوم کرد و گفت که سفارت آمریکا با ترویج مسائل مغایر با اصول انسانی و دینی به دنبال تحریک جامعه بحرین است.

به گزارش ایکنا به نقل از الخلیج آنلاین، پارلمان بحرین با رد و محکوم کردن اقدام سفارت آمریکا در منامه در تشویق به همجنس‌گرایی و حمایت از  آن، این اقدام واشنگتن را تحریک آشکار جامعه بحرین دانست.

پارلمان بحرین روز جمعه، 12 خرداد در بیانیه‌ای اعلام کرد که تشویق به همجنس‌گرایی از سوی سفارت آمریکا در بحرین یک اقدام غیرقابل قبول است که تحریکی آشکار برای جامعه بحرین، فرهنگ، سنت‌ها و اصول ملی و اصیل آن است.

در این بیانیه آمده است: ترویج هر چیزی که با فطرت انسانی و ارزش‌ها و اصول ادیان توحیدی مغایرت دارد، اقدامی غیر قابل قبول است و باید برای محافظت از جوامع و مردم در برابر همه ایده‌های نابهنجار که به دنبال تحریف طبیعت انسان و تخریب ارزش‌های اخلاقی هستند، با آن مقابله شود.

پارلمان بحرین بر لزوم احترام سفارت‌خانه‌ها و نمایندگی‌های دیپلماتیک به جامعه بحرین و اصول ثابت آن و عدم ترویج پویش‌هایی نادرستی که با ارزش‌های فضیلت و عقل سلیم در تضاد است و نیز احترام به اصول و قوانین سازمان ملل در زمینه کار هیئت‌های دیپلماتیک تأکید کرد.

پارلمان بحرین تأکید کرد: جامعه بحرین این گونه درخواست‌ها و حرکت‌هایی را که در چارچوب پویش‌های سیستماتیک برای نفوذ به جوامع انسانی و اسلامی و پنهان شدن در پشت ردای حقوق بشر به شکلی آشکار و نادرست و نادیده گرفتن ارزش‌های متعالی صورت می‌گیرد و به اصولی که با فطرت انسانی سازگار است، ضربه می‌زند، قاطعانه رد می‌کند.

سفارت ایالات متحده در منامه در توییتی از طریق حساب توییتر خود، ضمن تبریک آنچه را ماه غرور و جشن همجنس‌گرایان خوانده تبریک گفته و تأکید کرده است که واشنگتن از تلاش‌ها برای ترویج گنجاندن و پذیرش افراد جامعه دگرباشان حمایت می‌کند.

انتهای پیام
captcha