آغاز به‌کار رسمی «مرکز خدمات اجتماعی مِهر هشتم»
کد خبر: 4145578
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۴

آغاز به‌کار رسمی «مرکز خدمات اجتماعی مِهر هشتم»

هم‌زمان با ایام میلاد امام هشتم حضرت علی بن موسی الرضا(ع) مرکز خدمات اجتماعی «مِهر هشتم» وابسته به دفتر آیت‌الله کریمی جهرمی به صورت رسمی، آغاز به‌کار کرد.

ارسال/  آغاز به‌کار رسمی «مرکز خدمات اجتماعی مِهر هشتم»به گزارش ایکنا، هم‌زمان با ایام میلاد امام هشتم حضرت علی بن موسی الرضا(ع) مرکز خدمات اجتماعی «مِهر هشتم» وابسته به دفتر آیت‌الله العظمی کریمی جهرمی به صورت رسمی، آغاز به‌کار کرد.

بخش خیریه این مرکز، از سال گذشته و بنا به توصیه‌های مکرر معظم‌له جهت رسیدگی به امور نیازمندان در سطح کشور، آغاز به کار کرده و تا امروز در بخش‌های مختلفی، از جمله اطعام نیازمندان، توزیع بسته‌های معیشتی و ...، اقدامات قابل توجهی انجام داده است.

با آغاز به‌کار رسمی این مرکز و برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته، قرار است در بخش‌های مختلف خیریه، به نیازمندان عزیز در نقاط مختلف کشور، خدمات بهتر و گسترده‌تری ارائه شود. همچنین با توجه به مشکلات متعددی که خانواده‌ها در شرایط امروز، با آن مواجه هستند، این مرکز در راستای عمل به توصیه‌های معظم‌له پیرامون بهره‌گیری از تجارب و دانش متخصصان، در اقدامی ابتکاری، «خانه کوچینگ مهر هشتم» را با همراهی تعدادی از اساتید و برترین‌های دوره‌های کوچینگ و تسهیل‌گری ایجاد کرده است.

علاقه‌مندان جهت استفاده از خدمات «خانه کوچینگ مهر هشتم» می‌توانند با شماره 02537724768 تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha