چهارمین نشست «نخبگان و مسئله هویت» برگزار می‌شود
کد خبر: 4144079
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۳

چهارمین نشست «نخبگان و مسئله هویت» برگزار می‌شود

چهارمین نشست از سلسله نشست‌های آسیب‌شناسی، بررسی مسائل و ارائه راهکارهای پیشنهادی در موضوع نخبگان و مسئله هویت به میزبانی جامعه المصطفی(ص) العالمیه برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه مطالعات فرهنگی، اجتماعی و تمدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری(پمفات)، چهارمین نشست از سلسله نشست‌های آسیب‌شناسی، بررسی مسائل و ارائه راهکارهای پیشنهادی در موضوع نخبگان و مسئله هویت؛ کارگروه حوزه‌های علمیه و علوم اسلامی با مشارکت جامعه المصطفی العالمیه برگزار می‌شود.
 

چهارمین نشست از سلسه نشست‌های آسیب‌شناسی، بررسی مسائل و ارائه راهکارهای پیشنهادی در موضوع نخبگان و مسئله هویت با حضور اساتید و صاحبنظران این حوزه  روز دوشنبه ۸ خرداد ماه از ساعت ۹ تا ۱۹ در محل سالن جلسات جامعه المصطفی العالمیه و با حضور حجج اسلام علی محمدی، حسن بهاری قراملکی، علی بخشی، سیدفرید حاج سیدجوادی، سیدعلی عماد، محسن مهریزی، رسول حسن‌زاده، ابوالفضل هادی‌منش و جمعی دیگر از پژوهشگران حوزوی و دانشگاهی برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در این نشست تخصصی به نشانی: قم، خیابان معلم، جامعه المصطفی العالمیه، طبقه دوم، سالن جلسات  مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha