ارتباط دختران با معاون امور زنان رئیس جمهور در «ویترین دخترانه»
کد خبر: 4142529
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰

ارتباط دختران با معاون امور زنان رئیس جمهور در «ویترین دخترانه»

ویترین «دخترانه» در پیام‌رسان سروش‌پلاس با قابلیت ارتباط مستقیم با معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری بارگذاری شده و آماده استفاده دختران ایران است.

ارتباط مستقیم دختران ایران با معاون امور زنان رئیس جمهور در ویترین دخترانهبه گزارش ایکنا، ویترین «دخترانه» عنوان محتوایی مجازی است که در پیامرسان سروش پلاس بارگذاری و به ارائه محتوای مجازی مورد نیاز دختران در زمینه تفریح و سرگرمی، ورزشی، لباس و پوشش و زیبایی، معنویت و سلامت روحی و ... اقدام کرده است.

این محتوا به همت معاونت امور زنان و خانواده جمع‌آوری و با همکاری پیامرسان‌های داخلی در فضای مجازی قرار گرفته است که البته در حال حاضر فقط در پیامرسان سروش قابل استفاده است اما براساس قول معاونت امور زنان و خانواده به زودی در سایر پیام رسان‌های داخلی نیز قابل استفاده خواهد بود.

در این صفحه، مطالبی از جمله: «زیبایی در آینه جسارت (به مناسبت روز دختر)»، فیل جادوگر، بازی اونو، ماجرای کلاس پرحاشیه، دوباره هم رکاب با دوچرخه، کنار هم قصه‌ها رو زندگی می‌کنیم و دخترونه‌ها بارگذاری شده است.

همچنین لینک اختصاصی ارتباط با انسیه خزعلی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با شناسه کاربری @Womengov_admin  قرار داده شده تا معاون رئیس‌جمهور به صورت مستقیم پاسخگوی سوالات و مشکلات بانوان و شهروندان در پیام‌رسان سروش‌پلاس باشد.

یادآوری می‌شود، این صفحه از طریق لینک https://vitrin.splus.ir/dokhtaraneh قابل‌مشاهده و دسترسی است.

ارتباط مستقیم دختران ایران با معاون امور زنان رئیس جمهور در ویترین دخترانه

انتهای پیام
captcha