حجت‌الاسلام محمدی‌شاهرودی در بیمارستان بستری شد
کد خبر: 4141367
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۱

حجت‌الاسلام محمدی‌شاهرودی در بیمارستان بستری شد

کارشناس مذهبی شبکه قرآن و معارف سیما طی روزهای گذشته به دلیل عارضه قلبی در یکی از بیمارستان‌های بوشهر تحت عمل جراحی قرار گرفت.

حجت‌الاسلام محمدی شاهرودی در بیمارستان بستری شد

به گزارش خبرنگار ایکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا محمدی‌شاهرودی، کارشناس‌مذهبی صدا و سیما طی روزهای گذشته، در سفر به بوشهر، دچار عارضه قلبی شده و در بیمارستان بستری شد.

به دلیل مخالفت پزشکان با انتقال از بوشهر، روز دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه تحت عمل جراحی قلب قرار گرفته و در حال حاضر با شرایط پایدار و هوشیاری کامل در بخش مراقبت‌های ویژه یکی از بیمارستان‌های بوشهر بستری شده است. 

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی شاهرودی بيش از پنج سال مسئوليت امور قرآنی حوزه‌ها و مدارس خارج از كشور را عهده‌دار است و در حال حاضر در حوزه و دانشگاه در مقاطع مختلف به تدريس اشتغال دارد.

وی مدت چندین سال است كه با صدا و سيما از جمله در برنامه‌های «آفتاب شرقی» شبکه یک سیما، «پرسمان» شبکه قرآن و معارف سيما و رادیو معارف ارتباط داشته و كارشناس پاسخگويی به پرسش‌ها و شبهات اعتقادی، فلسفی، عرفانی، اخلاقی و تاريخی است و تاكنون صدها پايان‌نامه و رساله در مقاطع مختلف دانشگاهی و حوزوی را راهنمايی کرده و مشاوره داده است.

تشکر مقام معظم رهبری از برنامه «پرسمان» شبکه قرآن سیما

یادآور می‌شود، در دی‌ماه سال 1395 رهبر معظم انقلاب اسلامی ضمن تماشای برنامه پرسمان شبکه قرآن و معارف سیما با کارشناسی حجت‌الاسلام محمدی از این برنامه تشکر کردند. ایشان در این پیام فرمودند: برنامه را پسندیدم، پاسخ کارشناس برنامه کوتاه، درست و دقیق ... بود و از جانب من از شبکه و کارشناس برنامه تشکر نمایید.

دو دوره كتاب درسی عقايد در مقطع كاردانی و كارشناسی برای مدارس خارج از كشور، امام حسن(ع) مظلوم تاريخ، شرحی بر كشف المراد، روش‌های حفظ و فراگيری مفاهيم قرآن، تلخيص و تصحيح برخی از كتاب‌های اعتقادی، جزواتی درسی در زمينه روش تحقيق متدولوژی روش مطالعه تعليم و تربيت و ... و تعدادی مقاله در زمينه‌های مختلف دينی برخی از تأليفات وی است.

انتهای پیام
captcha