نمایشگاه قرآن برزیل؛ معرف فناوری‌های قرآنی + فیلم
کد خبر: 4139385
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۵:۳۷

نمایشگاه قرآن برزیل؛ معرف فناوری‌های قرآنی + فیلم

نمایشگاه قرآن برزیل که از هفته گذشته در شهر «سائوپائولو» برزیل برگزار شده، معرف فناوری‌ها و اپلیکیشن‌های قرآنی و اسلامی به بازدیدکنندگان است.

به گزارش ایکنا به نقل از nafeza2world، وزارت امور اسلامی، تبلیغ و ارشاد عربستان این نمایشگاه را در شهر «سائوپائولو» برزیل برگزار و در آن خدمات الکترونیک قرآنی و فعالیت‌های عربستان در زمینه چاپ و نشر قرآن را به بازدیدکنندگان معرفی کرده است.

این نمایشگاه از دوشنبه، یک می ۲۰۲۳ (11 اردیبهشت‌ماه) با حضور هماهنگ‌کننده امور مربوط به خاورمیانه در دولت برزیل آغاز به کار کرد و به مدت ۸ روز ادامه خواهد داشت.

اپلیکیشن «رشد» شامل نسخه الکترونیک مصحف مجمع چاپ قرآن «ملک فهد» به روایت حفص از عاصم، روایات، ترجمه‌ها و تفاسیر قرآن، اپلیکیشن آموزش حج و عمره به صورت مجازی و به زبان‌های مختلف با نمایش سه بعدی مناسک و اپلیکیشن اعلام اوقات شرعی و جهت قبله از جمله آثار عرضه‌شده در این نمایشگاه است.

همچنین در این نمایشگاه امکان بازدید از مسجد النبی از طریق فناوری واقعیت مجازی(وی آر) فراهم شده است و بازدیدکنندگان با استفاده از این فناوری با بخش‌های مختلف مسجد النبی و آثار تاریخی آن آشنا می‌شوند.

استفاده از فناوری وی آر با استقبال دانش‌آموزان برزیلی بازدیدکننده از نمایشگاه مواجه شده است.

 

 

انتهای پیام
captcha