بررسی برنامه‌ها و اقدامات پیرامون حجاب و عفاف در کمیسیون امور داخلی کشور + متن کامل
کد خبر: 4134157
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۱
دستورکار هفتگی کمیسیون‌های مجلس

بررسی برنامه‌ها و اقدامات پیرامون حجاب و عفاف در کمیسیون امور داخلی کشور + متن کامل

برنامه‌ها و اقدامات دستگاه‌های اجرایی و انتظامی پیرامون حجاب و عفاف روز دوشنبه، 28 فروردین، با حضور وزیر کشور و فرماندهی کل انتظامی کشور در کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها بررسی می‌شود.

کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها

به گزارش ایکنا، جلسات کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی این هفته برگزار می‌شود که برخی از مهمترین آنها به شرح ذیل است: 

کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری:

دوشنبه 28 فروردین: بررسی تقاضای اعمال ماده 234 آیین‌نامه داخلی از سوی تعدادی از نمایندگان درباره عدم پرداخت به موقع حقوق و مطالبات فرهنگیان کشور توسط سازمان برنامه و بودجه ـ حضور وزیر علوم در کمیسیون برای پاسخ به سؤالات 10 نفر از نمایندگان. 

کمیسیون اجتماعی:

یکشنبه 27 فروردین: حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری و سایر مسئولان نهادهای مرتبط پیرامون بررسی اقدامات به عمل آمده برای اجرای سیاست‌های کلی تأمین اجتماعی ابلاغی مقام معظم رهبری ـ جلسه اعضای کمیسیون با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و معاونان و رؤسای سازمان‌های مرتبط برای بررسی برنامه‌ها در راستای تحقق شعار سال.

کمیسیون اقتصادی:

یکشنبه 27 فروردین: استماع گزارش وزیر صمت درباره راهکارهای تحقق فرمان مقام معظم رهبری برای مهار تورم و رشد تولید در سال 1402.

کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی:

دوشنبه 28 فروردین: ادامه بررسی طرح ممنوعیت انتخاب یا انتصاب مقامات و مدیران دارای تابعیت مضاعف و مرتبط با کشورهای خارجی.

کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها:

دوشنبه 28 فروردین: بررسی برنامه‌ها و اقدامات دستگاه‌های اجرایی و انتظامی پیرامون حجاب و عفاف با حضور وزیر کشور و فرماندهی کل انتظامی کشور.

کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات:

دوشنبه 28 فروردین: ارائه گزارش توسط سازمان برنامه و بودجه درباره آخرین اقدامات انجام شده در تدوین برنامه هفتم توسعه کشور.

کمیسیون صنایع و معادن:

دوشنبه 28 فروردین: استماع گزارش معاون ارزی بانک مرکزی و معاونت مرتبط وزارت صمت درباره نحوه تخصیص ارز به تولیدکنندگان.

کمیسیون عمران:

دوشنبه 28 فروردین: حضور وزیر راه و شهرسازی در کمیسیون برای پاسخ به سؤالات 10 نفر از نمایندگان و ارائه برنامه‌های سال 1402 وزارتخانه.

کمیسیون فرهنگی:

دوشنبه 28 فروردین: حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی جهت ارائه گزارش درباره وظایف محوله در تدوین محتوای فضای مجازی کشور.

متن کامل برنامه کمیسیون‌های مجلس را اینجا ببینید.       

انتهای پیام
captcha