علاقه‌مندی مسلمانان به استفاده از تولیدات سازگار با محیط زیست
کد خبر: 4128459
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۴

علاقه‌مندی مسلمانان به استفاده از تولیدات سازگار با محیط زیست

براساس یک نظرسنجی، 83 درصد از مسلمان اشتیاق خود را نسبت به استفاده از تولیدات و خدمات دوستدار محیط زیست ابراز داشته‌اند.

به گزارش ایکنا، به نقل از وبگاه newswires، بر اساس نظرسنجی انجام شده توسط شرکت  TGM Research، حدود 83 درصد از مسلمانان علاقه خود را به استفاده از محصولات و خدمات سازگار با محیط زیست ابراز کردند.

هدف این نظرسنجی ارائه رویکردی جامع نسبت به احساسات و رفتار عمومی مسلمانان در طول ماه مبارک است که بر اساس داده‌های جمع آوری شده از 14 کشور در 3 قاره انجام شده است.

براساس نتایج این نظرسنجی امسال حدود 97 درصد از مسلمانان جهان در مراسم مربوط به ماه رمضان شرکت خواهند کرد و انتظار می‌رود رمضان 2023 برای بسیاری از خانواده‌ها و افراد یک مناسبت ویژه باشد؛ زیرا پس از پشت سرگذاشتن همه‌گیری کرونا، زندگی به حالت عادی خود باز می‌گردد و کسانی که روزهای سختی را به دلیل ابتلا به بیماری کرونا گذرانده‌اند، می‌توانند احساس آرامش کنند.

براساس نتایج حاصل از نظرسنجی انجام شده، 56 درصد از مصرف‌کنندگان مسلمان گفته‌اند که در طول ماه مبارک بیشتر هزینه خواهند کرد که علت آن افزایش قیمت‌ها است.

همچنین حدود 70 درصد اعلام کرده‌اند که قصد دارند در کنار افزایش عبادت، در فعالیت‌های خیریه مربوط به ماه مبارک رمضان نیز شرکت کنند.

براساس نتایج این نظرسنجی، 83 درصد خریداران مسلمان ترجیح می‌دهند از برندها یا فروشگاه‌هایی که گزینه‌های سازگار با محیط زیست برای محصولات مربوط به ماه رمضان را ارائه می‌دهند، خرید کنند.

شرکت TGM Research، یک شرکت تحقیقاتی فعال در بازار جهانی است که در حوزه  فناوری‌های نوآورانه فعال است و یک نظرسنجی را برای ماه مبارک رمضان 2023 انجام داده است.

انتهای پیام
captcha