عیدی از جنس کتاب به هم‌وطنان غرب کشور
کد خبر: 4126631
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۴
آخرین اجرای «نذر و اهدای کتاب» در سال 1401 انجام شد

عیدی از جنس کتاب به هم‌وطنان غرب کشور

پایگاه اهدا و نذر کتاب فرهنگسرای اندیشه، 1500 جلد کتاب اهدا شده از سوی خیرین را به کتابخانه فرهنگسرای فردوس در شهر ارومیه ارسال کرد.

1500 جلد کتاب به ارومیه رفت

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای اندیشه، آخرین اجرا از پایگاه «اهدا و نذر کتاب» در سال 1401 به همت فرهنگسرای اندیشه برگزار شد.

کتابخانه اندیشه از تابستان سال 1400 با راه‌اندازی پایگاه اهدا و نذر کتاب تلاش کرد تا ضمن ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی، سنت حسنه اهدای کتاب به مناطق محروم و تجهیز کتابخانه‌های کمتر برخوردار را رونق ببخشد.

تاکنون و با همت خیرین و مردم، بیش از 8 هزار جلد کتاب به مناطق مختلف کشور ارسال شده و در اختیار کتابخانه‌های مناطق محروم قرار گرفته است.

در جدیدترین فراخوان این پایگاه برای جمع‌آوری و اهدای کتاب به کتابخانه‌های محروم و کمتر برخوردار، تعداد 1500 جلد کتاب در موضوعات مختلف توسط خیرین و مردم اهدا شد. این کتاب‌ها به فرهنگسرای فردوس در شهر ارومیه اهدا شد تا در اختیار هم‌وطنان‌مان قرار گیرد.

علاقه‌مندان می‌توانند کتاب‌های اهدایی خود را به فرهنگسرای اندیشه واقع در خیابان دکتر شریعتی، نرسیده به پل سیدخندان، بوستان شهید منفردنیاکی ارسال کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 88739770 تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha