حضور مدیرعامل اتحادیه قرآنی اصفهان در سیستان و بلوچستان + عکس
کد خبر: 4114965
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۴

حضور مدیرعامل اتحادیه قرآنی اصفهان در سیستان و بلوچستان + عکس

رئیس هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت سیستان و بلوچستان از حضور حسینعلی جان‌نثاری، مدیرعامل اتحادیه‌ مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت اصفهان و برخی از اعضای هیئت مدیره اتحادیه قرآنی کشور و علی فضیلتی، مدیرعامل مجمع خیرین قرآنی اصفهان و تشکیل نشست‌های مشترک به منظور تبادل تجربیات خبر داد.

سیدمهدی پورموسوی، رئیس هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: نشست مشترکی از سوی اتحادیه استان با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین منصور باقربیک تبریزی، مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان، حسینعلی جان‌نثاری، مدیرعامل اتحادیه‌ مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت اصفهان و برخی از اعضای هیئت مدیره اتحادیه قرآنی کشور و علی فضیلتی، مدیرعامل مجمع خیرین قرآنی اصفهان به منظور پیشرفت برنامه‌های قرآنی و تبادل تجربیات برگزار شد.

وی با اشاره به سایر برنامه‌های انجام شده با حضور مدیرعامل اتحادیه قرآنی اصفهان و مجمع خیرین استان، اظهار کرد: بازدید از مؤسسه بحرالعلوم زاهدان و مؤسسه قمر العشیره زاهدان و آشنایی با روند فعالیت‌ها و کیفیت برگزاری دوره‌های آموزشی و اطلاع‌رسانی و تبلیغات مؤسسات و بهره‌مندی از اساتید متخصص و بحث و تبادل نظر درباره نقاط مشترک همکاری از دیگر برنامه‎های این حضور بود.

پورموسوی اضافه کرد: با همکاری مجمع خیرین اصفهان و اتحادیه قرآن و عترت سیستان و بلوچستان بازدیدی از برنامه‌های قرآنی منطقه سیستان، شهرستان‎های زابل و نیمروز انجام شد. در این بازدیدها اجرای برنامه‌های آموزشی قرآن کریم، روخوانی و روانخوانی و حفظ جزء 30 مورد تأکید قرار گرفت.

وی ادامه داد: همچنین جلسه‌ای با رئیس و معاون حوزه علمیه امام جعفر صادق(ع) استان درباره برنامه‎های قرآنی طلاب و میزان همکاری اتحادیه قرآن و عترت سیستان و بلوچستان با حوزه‌های علمیه در زمینه برگزاری برنامه‌ها و بهره‌مندی از ظرفیت‌ها از دیگر برنامه‌های این حضور بود.

رئیس هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت سیستان و بلوچستان تصریح کرد: همچنین جلسه‌ای نیز با مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان در نظر گرفته شده که طی آن به برنامه‌های قرآنی دانشجویان آن دانشگاه تشریح و مقرر شد تا در زمینه آموزش‌های عمومی و تخصصی دانشجویان و اعزام اساتید در سطوح مختلف همکاری لازم انجام شود.

ناهید ارنجی

انتهای پیام
captcha