برگزاری جشنواره‌های فرهنگی کودکان را با شهدا آشنا می‌کند
کد خبر: 4114090
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۶
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس:

برگزاری جشنواره‌های فرهنگی کودکان را با شهدا آشنا می‌کند

محمدرضا پورابراهیمی با بیان اینکه با برگزاری جشنواره‌های فرهنگی کودکان از ابتدا با نام شهدا آشنا می‌شوند، گفت: هر گامی که در مسیر اعتلای فرهنگ شهدا برداریم جهادی است که اجر آن از شهادت کمتر نیست.

محمدرضا پور ابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس

به گزارش ایکنا از کرمان، محمدرضا پورابراهیمی، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی امروز، ۲۲ دی‌ماه در آیین پایانی جشنواره کشوری «عهد کودکان دبستانی با حاج قاسم سلیمانی» بیان کرد: اگر در سایه پر برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم به برکت وجود امام خمینی(ره) و رهبری حکیم و مقتدر است و امروز در کشور ما تحول ایجاد شده است.

وی با اشاره به کارهای ارزشمندی که در حوزه تعلیم و تربیت و فرهنگ و هنر در خصوص شهدا انجام می‌شود، افزود: این نگاه دقیق به جریان مکتب شهدا در زندگی مایه خوشحالی است زیرا هر آنچه از پیشرفت و پیروزی امروز در جامعه شاهد هستیم به برکت خون شهدا است. برگزاری این جشنواره‌های فرهنگی نیز کار بسیار ارزشمندی است زیرا کودکان از ابتدا با نام شهدا و شهدایی که به عنوان مفاخر نقش آفرینی می‌کنند آشنا می‌شوند.

پورابراهیمی با اشاره به سومین مراسم سالگرد شهید سلیمانی و حضور میلیونی مردم در گلزار شهدای کرمان و برنامه‌های سالگرد گفت: ارسال ۱۰۰ هزار اثر به جشنواره «عهد کودکان دبستانی با حاج قاسم سلیمانی» مشارکت بخش عظیمی از دانش‌آموزان را نشان می‌دهد و امیداوریم این جشنواره در سال‌های آینده با استقبال بیشتری استمرار داشته باشد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: هر گامی که در مسیر اعتلای فرهنگ شهدا برداریم جهادی است که از اجر آن از شهادت کمتر نیست زیرا دشمن می‌خواهد فکر و ذهن جوانان ما را منحرف کند اما اجرای چنین جشنواره‌ها و برنامه‌هایی مسیر و جریان راه شهدا در جامعه استمرار می‌یابد.

انتهای پیام
captcha