اختتامیه جشنواره «عهد کودکان دبستانی با حاج قاسم سلیمانی» در کرمان برگزار شد
کد خبر: 4114081
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۹

اختتامیه جشنواره «عهد کودکان دبستانی با حاج قاسم سلیمانی» در کرمان برگزار شد

آیین پایانی جشنواره کشوری «عهد کودکان دبستانی با حاج قاسم سلیمانی» با حضور جمعی از کودکان و دانش‌آموزان سراسر کشور در کرمان برگزار شد.

اختتامیه عهد کودکان دبستانی با حاج قاسم سلیمانی

به گزارش ایکنا از کرمان، آیین پایانی جشنواره کشوری «عهد کودکان دبستانی با حاج قاسم سلیمانی» با حضور جمعی از کودکان و دانش‌آموزان سراسر کشور امروز، ۲۲ دی‌ماه در دانشگاه فرهنگیان کرمان برگزار شد و رتبه‌های برتر این جشنواره تجلیل شدند.

حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی، نماینده ولی‌ فقیه در استان و امام جمعه کرمان در این مراسم با گرامیداشت یاد شهدا، بیان کرد: مقام معظم رهبری مدال ماندگار و تاریخی مکتب را به شهید سلیمانی اهدا کرد و این مکتب مشخصات و ویژگی‌هایی دارد. این مکتب فقط برای دوره ۴۰ ساله مجاهدت شهید سلیمانی نیست و از همان دوره کودکی در خانواده‌ای با احترام و تحت تربیت والدین خود رشد کرد و شخصیت شهید تکامل یافت.

وی با اشاره به خاطره‌ای به نقل از برادر شهید سلیمانی از دوران کودکی شهید سلیمانی و کمک ایشان به دیگران و همسالان خود، افزود: دبستان پایه ترتبیت و تکامل شخصیت است و شهید سلیمانی نیز به این مقطع توجه زیادی داشتند.

امام جمعه کرمان تصریح کرد: امیدوارم این عهد کودکان دبستانی با شهید سلیمانی در عمل ساری و جاری شود و همانگونه که شهید سلیمانی به نکات ریز تربیتی کودکان توجه داشتند ما نیز به این رده سنی توجه ویژه کنیم زیرا آینده برای کودکانی است که امروز در مقطع دبستان هستند.

رضا رضایی، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان نیز در این مراسم بیان کرد: شهید سلیمانی از یک روستا رشد و در دنیا غوغا کرد؛ همه کودکان امروز نیز می‌توانند حاج قاسم شوند و رفتار و منش او را در زندگی ساری و جاری کنند.

انتهای پیام
captcha