پیام استاندار ایلام به‌مناسبت سالروز حماسه فتح میمک
کد خبر: 4113259
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۱

پیام استاندار ایلام به‌مناسبت سالروز حماسه فتح میمک

حسن بهرام‌نیا، استاندار ایلام در پیامی سالروز عملیات غرورانگیز فتح میمک را تبریک گفت.

سالروز فتح میمکبه گزارش ایکنا از ایلام به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، حسن بهرام‌نیا، استاندار ایلام در پیامی سالروز عملیات غرورانگیز فتح میمک را تبریک گفت. متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«دوران دفاع مقدس تندیس مانا و زیبای رادمردانی است که در طول ۸ سال ایستادگی و مقاومت، روایت ایثار و شهادت را به زیباترین شکل ممکن بر افلاک ترسیم نمودند. دفاع مقدس صحنه نمایش ایثار و اقتدار مردمانی است که در زیر آتش شدید دشمن مهاجرت نکردند و رادمردانه ایستادند و سلحشورانه از خاک کشور دفاع کردند.

نوزدهم دی‌ماه مصادف با عملیات غرورآفرین ضربت ذوالفقار در سال ۱۳۵۹ است. حماسه‌ای بزرگ و بی‌بدیل که با مشارکت گسترده ایلات و عشایر استان مخصوصا ایل خزل، ارتش، سپاه و بسیج شروع و آغازگر پیروزی رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس شد.

ایلامیان در طول ۸ سال جنگ تحمیلی به خوبی نشان دادند که مرزداران غیور و قابل اعتمادی برای کشور بوده‌اند و در این میان ایلات و عشایر سلحشور و قهرمان این خطه، امروز سرافرازند و بر خود می‌بالند که در مصاف با دشمن متجاوز، مردانه ایستادند و یک گام پا پس نکشیدند و حماسه‌های غرورآفرینی، چون فتح میمک که باید آن را فتح قله‌های ایثار و جاودانگی و نقطه فراز سلحشوری عشایر در تاریخ دفاع مقدس دانست خلق نمودند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر ۸ سال دفاع مقدس خصوصاً شهدای عملیات آزادسازی میمک، سالروز این حماسه بزرگ را به تمام هم‌میهنان عزیز به ویژه مردم شریف، ایلات و عشایر عزیز استان ایلام تبریک عرض نموده و برای همگان از درگاه خداوند متعال سلامتی و سربلندی مسئلت می‌نمایم».

انتهای پیام
captcha