عشق مردم به شهید سلیمانی به دلیل اخلاص شهید است
کد خبر: 4112409
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۵
رئیس مجلس شورای اسلامی:

عشق مردم به شهید سلیمانی به دلیل اخلاص شهید است

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عشق مردم به سردار سلیمانی در نتیجه اخلاص، زحمات و رفتار ایشان است که سبب شده مردم به‌صورت خود جوش بیایند گفت: انشالله ما مدیران قدر مردم را بدانیم و بتوانیم نسبت به آنها انجام وظیفه کنیم.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی، امروز، ۱۵‌ دی‌ماه، حضور در گلزار شهدای کرمان را توفیق دانست، گفت: خود را مکلف می‌دانم که حداقل در ایام سالگرد شهادت سردار سلیمانی مثل همه مردم دلداده جمهوری اسلامی به کرمان بیایم.

وی با اشاره به حضور مردم در مراسم سالگرد سردار و بیان اینکه شهید سلیمانی یک پاسدار واقعی، رزمند و فرمانده‌ای بود که عزت و افتخار برای جهان اسلام فراهم کرد، گفت: از تمام زائرانی که از راه‌های دور و نزدیک به گلزار شهدای کرمان می‌آیند و همچنین کسانی که از زائران پذیرایی می‌کنند قدردانی می‌کنم.

قالیباف با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم راه شهدا و امام شهدا را تحت رهبری مقام معظم رهبری پیش ببریم، گفت: اخلاص شهید سلیمانی باعث ارادت مردم به ایشان است. شهید سلیمانی به دلیل اینکه انسان صادق و مخلصی بود زندگی پر برکتی داشت و در آخرت نیز اینگونه است.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان تصریح کرد: عشق مردم به سردار در نتیجه اخلاص، زحمات و رفتار ایشان است که سبب شده مردم به‌صورت خود جوش بیایند و مردم نشان دادند که قدرشناس و دوستدار رهبری و ایران هستند و انشالله ما مدیران قدر مردم را بدانیم و بتوانیم نسبت به آنها انجام وظیفه کنیم.

انتهای پیام
captcha