تشریح فعالیت‌های رادیو قرآن کویت در سه ماهه نخست سال 2023
کد خبر: 4110648
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۷

تشریح فعالیت‌های رادیو قرآن کویت در سه ماهه نخست سال 2023

«عبدالرحمن ابا ذراع المطیری»، مدیر رادیو قرآن و برنامه‌های دینی کویت، برنامه‌ها و فعالیت‌های این شبکه رادیویی برای سه ماهه نخست سال 2023 میلادی را تشریح کرد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از «بوابة الأخبار»، «عبدالرحمن ابا ذراع المطیری»، مدیر رادیو قرآن و برنامه‌های دینی کویت با حضور در ساختمان وزارت اطلاع‌رسانی وفرهنگ این کشور، اقدام به تشریح برنامه‌های این شبکه رادیویی برای ماه‌های «ژانویه، فوریه و مارس» در سال 2023 میلادی کرد.

المطیری در این مراسم که با حضور «یوسف السریع»، معاون سرپرست معاونت صدا در وزارت اطلاع‌رسانی کویت و شماری از مسئولان رادیو قرآن برگزار شد، گفت: 4 برنامه به صورت روزانه و زنده با عنوان «تباشیر الصباح»، «مسیرة الخیر»، «واحة المستمعین» و «طریق الایمان» از این شبکه رادیویی پخش می‌شود.

وی افزود: همچنین، سه برنامه رادیویی به صورت هفتگی و زنده با عنوان «مساحة للحوار»، «محراب الدعوة» و «اقرأ» از رادیو قرآن کویت پخش خواهد شد.

المطیری با اشاره به این که رادیو قرآن کویت متعهد به پخش برنامه‌های سازگار با راهبرد کلی وزارت اطلاع‌رسانی این کشور  است، گفت: «صروح قیمیة» از دیگر برنامه‌های این رادیو است که به صورت ضبط‌شده و به مدت 30 دقیقه از این شبکه رادیویی پخش می‌شود و در آن به ارکان هفت‌گانه چشم‌انداز توسعه پایدار کویت پرداخته خواهد شد.

مدیر رادیو قرآن کویت اضافه کرد: برنامه «لها» از دیگر برنامه‌های این شبکه رادیویی در سه ماهه نخست سال 2023 میلادی است که در آن به امور بانوان و اهمیت اجتماعی آنان می‌پردازد.

«یوسف السریع»، معاون سرپرست معاونت صدا در وزارت اطلاع‌رسانی کویت نیز در اظهاراتی مطبوعاتی، به اهمیت رادیو قرآن و مخاطبان زیاد داخلی و خارجی آن اشاره کرد و حاضران در این مراسم را به طرح ایده‌های سازگار با متغیرهای اجتماعی و فرهنگی کویت تشویق کرد.

انتهای پیام
captcha