پیش‌بینی اسکان روزانه ۲۰ تا ۱۰۰ زائر مزار سردار سلیمانی در کرمان
کد خبر: 4109587
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۵

پیش‌بینی اسکان روزانه ۲۰ تا ۱۰۰ زائر مزار سردار سلیمانی در کرمان

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه پیش‌بینی اسکان روزانه ۲۰ هزار تا ۱۰۰ هزار زائر در هفته مقاومت در کرمان وجود دارد، گفت: مردم با دل برای زیارت مزار شهید سلیمانی می‌آیند و ما نیز با دل از آنها پذیرایی می‌کنیم.

سردار محمد علی نظری فرمانده سپاه ثارالله کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان، سردار محمدعلی نظری، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان امروز، چهارم دی‌ماه در شورای اداری استان که با محوریت هماهنگی اسکان زائران سالگرد شهید سلیمانی برگزار شد با بیان اینکه برنامه‌های سالگرد شهید سلیمانی از ۸ تا ۱۸ دی‌ماه در گلزار شهدا، بیت‌الزهرا و مصلی کرمان برگزار می‌شود، گفت: از ابتدا تا پایان دهه مقاومت آماده‌باش کامل هستیم و برنامه‌ها را در قالب ۱۷ کمیته برگزار می‌کنیم.

وی با بیان اینکه مردم با دل برای زیارت مزار شهید سلیمانی می‌آیند و ما نیز با دل از آنها پذیرایی می‌کنیم، افزود: برنامه‌های شهرستان‌ها باید قوی برگزار شود زیرا در این ایام تعداد زائرانی که از خارج از استان به کرمان می‌آیند زیاد است لذا برنامه‌های شهرستانی باید به گونه‌ای باشد تا کاروان‌های کمتری در دهه مقاومت از شهرستان‌ها به مرکز استان بیایند تا میزبان بهتری برای زائران خارج از استان باشیم.

سردار نظری با بیان اینکه پیش بینی اسکان ۲۰ هزار تا ۱۰۰ هزار نفر در روز وجود دارد که در مرتبه اول در مساجد، تکیه‌ها، حسینیه‌ها و بعضی از مدارس و سوله‌های ورزشی اسکان انجام می‌شود، افزود: اگر اسکان به ۱۰۰ هزار نفر برسد باید از ظرفیت اطراف کرمان و شهرهای ماهان، باغین، چترود و ... برای اسکان زائران استفاده شود.

علی بیگ‌زاده، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمان و مسئول کمیته اسکان در این جلسه با اشاره به همراهی دستگاه‌های اجرایی گفت: مکان‌های اسکان دستگاه‌های اجرایی تا پایان آذرماه تجهیز شده و هیچ دستگاهی در دهه مقاومت همایش و برنامه‌ای نخواهد داشت و همه امکانات دستگاه‌های اجرایی در اختیار ستاد اسکان قرار دارد.

وی با بیان اینکه ۲۰ هزار نفر در قالب گروه‌های جهادی و مردمی به صوت دلی پای کار اسکان هستند، افزود: همچنین هزار نفر از رزمندگان دفاع مقدس در قالب بچه‌های حاج قاسم با ستاد اسکان همکاری دارند.

انتهای پیام
captcha