توزیع ۱۰ هزار بسته کمک‌معیشتی در آستانه شب یلدا در ایلام
کد خبر: 4108534
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۳

توزیع ۱۰ هزار بسته کمک‌معیشتی در آستانه شب یلدا در ایلام

معاون هماهنگ‌کننده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت: به منظور تقویت مواسات، همدلی و سنت حسنه صله ارحام در شب یلدا، تعداد ۱۰ هزار بسته کمک‌معیشتی در نقاط مختلف استان توزیع می‌شود.

سرهنگ کرم‌رضا نصراللهی،معاون هماهنگ کننده سپاهبه گزارش ایکنا از ایلام، سرهنگ کرم‌رضا نصرالهی معاون هماهنگ‌کننده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام امروز ۲۹ آذرماه در گفتگو با خبرنگاران، اظهار کرد: در ادامه نهضت کمک مؤمنانه و به منظور تقویت مواسات، همدلی و سنت حسنه صله ارحام در شب یلدا، تعداد ۱۰ هزار بسته کمک‌معیشتی در نقاط مختلف استان توزیع می‌شود.

سرهنگ نصرالهی با بیان اینکه این تعداد بسته معیشتی توسط گروه‌های جهادی بسیج در بین خانواده‌های نیازمند در سراسر استان توزیع می‌شود، افزود: این بسته‌های کمک معیشتی شامل آجیل، شیرینی و میوه هر یک به ارزش ۳۰۰ هزار تومان جمعاً به مبلغ سه میلیارد تومان در بین خانواده‌های نیازمند توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه نیازمندان هدف این طرح در سطح مساجد و محلات مناطق مختلف شناسایی شده‌اند، ابراز کرد: گروه‌های جهادی بسیجی در تلاش هستند که این بسته‌های معیشتی به دست نیازمندان واقعی و افرادی که توانایی تأمین اقلام شب یلدای خود را ندارند، برسد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام با بیان اینکه گروه‌های جهادی در همه شرایط در کنار مردم و اقشار کم‌درآمد و آسیب‌پذیر جامعه هستند، اظهار کرد: این گروه‌ها ظرفیت بسیار خوبی در راستای کمک‌های عام‌المنفعه به مردم هستند.

انتهای پیام
captcha