همکاری اولین رمز ارز اسلامی جهان با فدراسیون برزیلی
کد خبر: 4107487
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۰

همکاری اولین رمز ارز اسلامی جهان با فدراسیون برزیلی

رمزارز کوین اسلامی (Islamic Coin) موسوم به «اولین پول دیجیتال اخلاقی» با فدراسیون انجمن‌های مسلمانان برزیل (Fambras) قرارداد همکاری امضا کرده است.

به گزارش ایکنا به نقل از Coin Edition، این قرارداد بر اتحاد برای ایجاد یک محیط کارآفرینی پایدار و یک سیستم کارآمد و در عین حال حصول اطمینان از پیروی از شیوه‌های مطابق با شریعت تمرکز خواهد کرد.

علاوه بر این، این مشارکت بر صدور، نگهداری و اعتبارسنجی گواهی‌های حلال، تسویه پرداخت و همچنین ردیابی محصول با استفاده از کدهای QR در بلاک‌چین HAQQ (بلاک‌چینی که کوین اسلامی در آن فعالیت می‌کند) تمرکز خواهد کرد.

محمد الزُقبی، رئیس فدراسیون انجمن‌های مسلمانان برزیل، با ابراز رضایت از این قرارداد همکاری، اظهار کرد: مایه خرسندی است که بتوانیم با هم برای ایجاد چارچوبی الهام گرفته از شریعت برای جهان همکاری کنیم.

رمزارز کوین اسلامی که با نام اختصاری ISLM هم شناخته می‌شود، منطبق با شریعت، فتوایی دریافت کرده است که توسط کارشناسان برجسته جهان در قوانین شریعت صادر شده است. طراحان این رمزارز شامل چهره‌های برجسته مالی سنتی و اسلامی مانند پیتر رافرتی، مدیر سابق پورتفولیو(سبد سهام) ۶۰۰ میلیارد دلاری در سازمان سرمایه‌گذاری ابوظبی و خمیس بوهارون الشمسی، رئیس سابق تیم بازرسی بانک‌ها در بانک مرکزی امارات است.

انتهای پیام
captcha