برگزاری جلسه تلاوت و استماع قرآن با یاد شهید سلیمانی + عکس
کد خبر: 4107208
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۳

برگزاری جلسه تلاوت و استماع قرآن با یاد شهید سلیمانی + عکس

هشتمین جلسه تلاوت و استماع قرآن همراه با نام و یاد حاج قاسم سلیمانی و باحضور جمعی از پیشکسوتان، قاریان و حافظان ممتاز و ارتباط برخط تصویری قرآنیان سراسر کشور، برگزار شد.

به گزارش ایکنا، شورای عالی قرآن همواره به بهانه‌های مختلف از جمله برگزاری جلسات آموزشی، نشست‌های تخصصی و محافل بزرگداشت شخصیت‌های قرآنی، تلاش کرده فضای اجتماع قرآنیان را فراهم کند.

در همین راستا برپایی محفل تخصصی تلاوت با عنوان «جلسه تلاوت و استماع قرآن کریم» مدتی است که در دستور کار ماهانه شورا قرار دارد.

برهمین اساس هشتمین جلسه تلاوت و استماع قرآن کریم، با حضور جمعی از پیشکسوتان، قاریان و حافظان ممتاز و ارتباط برخط تصویری قرآنیان سراسر کشور، چهارشنبه ٢٣ آذرماه، پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا، در مجتمع امام خمینی(ره)، حسینیه الزهرا(س) برگزار شد.

در این جلسه که از سوی عزت‌الله گوشه‌ای، پیشکسوت قرآنی استان لرستان اداره شد، احمد ابوالقاسمی، علی‌اصغر عبادی مقدم، مسعود نوری و محمدحسن موحدی از تهران، همچنین مهدی سعادتی‌کیا و وحید کرمی از لرستان، آیاتی از کلام‌الله مجید را به زیبایی تلاوت کردند.

ثواب تلاوت‌های این محفل به روح مطهر حضرت فاطمه زهرا(س) و ارواح پاک سردار حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و همرزمان ایشان تقدیم شد.

در خلال این محفل باشکوه، سه میان برنامه تصویری باموضوع شهادت حضرت زهرا(س)، اخلاص شهید سلیمانی و لزوم بصیرت در مواجهه با مسائل روز کشور، پخش شد.

انتهای پیام
captcha