صدور 4 میلیون روادید زائران از ابتدای موسم عمره
کد خبر: 4106363
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۴

صدور 4 میلیون روادید زائران از ابتدای موسم عمره

وزارت حج و عمره عربستان امروز یکشنبه از صدور 4 میلیون روادید عمره برای تمامی زائران از ابتدای موسم عمره در سال 1444 هجری قمری خبر داد.

به گزارش ایکنا به نقل از خبرگزاری عربستان سعودی، وزارت حج و عمره عربستان سعودی با اعلام این خبر تصریح کرد: این امر در چارچوب تلاش‌های مستمر این وزارتخانه به منظور تسهیل ورود زائران عمره به این کشور از طریق ارائه خدمات الکترونیکی و ارائه خدمات با کیفیت بالا به زائران بیت‌الله الحرام است. به گفته این وزارت خانه این خدمات با مشارکت بخش‌های مختلف ارائه خدمات الکترونیک، پایگاه نسک، سایت وزارت حج و عمره و در راستای تحقق اهداف برنامه چشم‌انداز 2030 عربستان صورت گرفته است.

وزارت حج و عمره عربستان تصریح کرد: مسلمانانی که انواع ویزاهای ورود به کشور پادشاهی (شخصی، دیداری، توریستی و غیره) را دریافت می‌کنند، می‌توانند پس از رزرو نوبت از طریق اپلیکیشن «نسک» مناسک عمره، زیارت و نماز در روضه شریفه را به جا آورند. این وزارت همچنین از افزایش مدت ویزای عمره از 30 روز به 90 روز و امکان ورود به عربستان از طریق کلیه مرزهای زمینی، هوایی و دریایی این کشور خبر داده است.

اپلیکیشن «نسک» امکان رزرو نوبت برای انجام عمره و زیارت مسجدالنبی را پس از اخذ ویزا برای زائران خارج از عربستان سعودی را به شکلی آسان فراهم می‌کند.

انتهای پیام
captcha