مردم همیشه در صحنه ادامه دهنده خط راستین امام در مقابله با استکبار جهانی هستند
کد خبر: 4095458
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۹

مردم همیشه در صحنه ادامه دهنده خط راستین امام در مقابله با استکبار جهانی هستند

مدیرکل اداره آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: مردم همیشه در صحنه ایران نسبت به سنوات گذشته با حضور گسترده در پاسخگویی به مواضع ابلهانه آمریکا و صهیونیست‌ها، ادامه دهنده خط راستین امام و پیشوای انقلاب در مقاومت با استکبار جهانی نقش آفرینی می‌کند.

کلام الله صفری مدیرکل آموزش و پرورش اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، کلام‌الله صفری، مدیرکل اداره آموزش و پرورش استان اردبیل، هفتم آبان‌ماه، در نشست هماهنگی گرامیداشت 13 آبان ماه در اردبیل اظهار کرد: آرمان‌های بزرگ مرد تاریخ ایران اسلامی حضرت امام خمینی(ره) که از یک سو دشمن مستکبران و از سوی دیگر، یاور همیشه غمخوار برای محرومان و مستضعفان هستند.

وی بیان کرد: مردم همیشه در صحنه ایران نسبت به سنوات گذشته با حضور گسترده در پاسخگویی به مواضع ابلهانه آمریکا و صهیونیست‌ها، ادامه دهنده خط راستین امام و پیشوای انقلاب در مقاومت و مبارزه ملی با استکبار جهانی، نقش آفرینی خواهند کرد.

صفری اظهار کرد: در سال‌های پس از انقلاب اسلامی، استکبار جهانی لحظه‌ای ایران را رها نکرده‌ و روز 13 آبان نشانگر هویت استکبارستیزانه انقلاب اسلامی ایران است.

وی افزود: در بیش از 4 دهه اخیر رشادت‌ها و ایثارگری‌هایی برای حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران انجام یافته که انتقال این دستاوردها و خنثی کردن نقشه‌های دشمنان به اقشار مختلف جامعه ضروری است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن باقری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل نیز در ادامه بیان کرد: در 13 آبان، 3 رخداد مهم در تاریخ کشور شامل تبعید امام خمینی(ره) در سال 43، شهادت دانش‌آموزان توسط رژیم پهلوی در سال 57 و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال 58، به وقوع پیوسته است.

انتهای پیام
captcha