طرح سنجش قرآنی نوجوانان و جوانان در استان‌ها آغاز شد
کد خبر: 4095179
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۳

طرح سنجش قرآنی نوجوانان و جوانان در استان‌ها آغاز شد

دبیر طرح ملی تلاوت قرآن گفت: طرح سنجش قرآنی نوجوانان و جوانان شرکت‌کننده در یازدهمین دوره طرح تلاوت قرآن کریم در استان‌ها آغاز شده است.

طرح ملی تلاوت قرآنبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی طرح ملی تلاوت قرآن کریم، حسین مقدم‌کیا، دبیر طرح ملی تلاوت قرآن گفت: طرح سنجش قرآنی شرکت‌کنندگان یازدهمین دوره با بهره‌گیری از اساتید قرآنی در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه یک هزار و ۵۰۰ شرکت‌کننده در طرح ملی تلاوت قرآن تحت پوشش طرح سنجش قرآنی قرار می‌گیرند، افزود: در اجرای طرح ملی تلاوت قرآن شباب‌الرضا(ع) استعدادهای قرآنی نوجوانان و جوانان بررسی و مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

مقدم‌کیا گفت: شرکت‌کنندگان پسر و دختر در استان‌ها براساس قرائت‌های تقلیدی اساتیدی چون مصطفی اسماعیل، شحات محمد انور، عبدالباسط محمد عبدالصمد و محمد صدیق منشاوی سازماندهی‌ می‌شوند.

طرح ملی تلاوت در سه سطح مقدماتی، پیشرفته و عالی به صورت تقلیدی در بخش پسران ۸ تا ۱۵ سال و دختران ۱۰ تا ۱۵ سال به مدت دو سال اجرا می‌شود که در یازدهمین دوره اجرای این طرح برخی از استان‌ها از جمله البرز و هرمزگان راهبرد خوبی را برای جذب نوآموزان به کار گرفته‌اند.

انتهای پیام
captcha