اجرای طرح ملی تلاوت در سمنان به صورت منطقه‌ای
کد خبر: 4073744
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۷

اجرای طرح ملی تلاوت در سمنان به صورت منطقه‌ای

نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح ملی تلاوت قرآن شباب‌الرضا(ع) در این استان به صورت منطقه‌ای اجرا می شود.

طرح ملی تلاوت قرآن شباب‌الرضا(ع)به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی طرح ملی تلاوت قرآن کریم کشور، عباس گلرو، نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی در آستانه اجرای طرح ملی تلاوت قرآن کریم شباب الرضا(ع) در سمنان، افزود: با منطقه‌ای شدن عملاً اجرای طرح با کیفیت بالاتری انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه طرح فوق به صورت منطقه‌ای اجرا می‌شود، ادامه داد: براین اساس شهرهای سمنان و مهدیشهر و سرخه به عنوان منطقه یک قرار می‌گیرند و شهرهای شاهرود، میامه و دامغان در منطقه دو و گرمسار، آرادان و ایوانکی در منطقه سه قرار خواهند گرفت. امیدست با این شیوه از پراکندگی نوجوانان و جوانان علاقمند جلوگیری می‌شود.

نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی گفت: سمنان دارای ظرفیت قرآنی بالایی بوده و باید از این ظرفیت جهت نیل به اهداف قرآنی استفاده شود.

یادآور می‌شود، یازدهمین دوره طرح ملی تلاوت قرآن کریم شباب‌الرضا(ع)  امسال نیز به دو صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود و علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام می‌توانند به پایگاه اینترنتی این طرح به نشانی melitelavat.ir مراجعه کنند.

در این دوره طرح آموزشی به صورت تقلیدی از قاریان برجسته انجام می‌گیرد، پس از ثبت نام، تا پایان شهریورماه، 12 جلسه آموزشی شامل  جلسات وبیناری، جلسه برای خانواده‌ها، جلسات توجیهی و جلسات با حضور استاد، برگزار می‌شود و قرآن‌آموز پس از شرکت در این کلاس‌ها و اتمام دوره، در آزمون‌های پایان دوره جهت سنجش برای حضور در دوره مقدماتی، شرکت می‌کند.

انتهای پیام
captcha