ضرورت توجه جدی استاندار به ظرفیت‌های کرمان
کد خبر: 4055266
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۰

ضرورت توجه جدی استاندار به ظرفیت‌های کرمان

امام جمعه کرمان گفت: توقعاتی از استاندار کرمان وجود دارد که باید به آن توجه شود که مورد توجه قرار گرفتن ظرفیت‌های کرمان برای رساندن کرمان به جایگاه واقعی خود از جمله این توقعات است.

حجت‌الاسلام حسن‌ علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان امروز، ۱۷ اردیبهشت‌ماه در آیین تکریم و معارفه استاندار کرمان با درود به ارواح مطهر شهدا، گفت: جمهوری اسلامی در شرایطی است که علیرغم توطئه‌های خطرناک و مستمر دشمنان موفقیت‌های مختلف را تجربه کرده است و می‌توانیم با توجه به فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی و با تلاش و جهاد از ناکامی‌های موجود عبور کنیم.

وی با بیان اینکه با دو فرصت تاریخی مواجهه هستیم که اولین آن شروع گام دوم انقلاب و دوم روی کار آمدن دولتی انقلابی با رای مردم است، گفت: امروز جمع شده‌ایم تا این فرصت‌ها را در پایتخت مقاومت جهان اسلام در بخش اجرایی و آبادانی رقم بزنیم و رسالت کرمان در خصوص پیشرفت همه جانبه را به انجام رسانیم.

امام جمعه کرمان با بیان اینکه جایگاه استاندار در پیشرفت و آبادانی بر کسی پوشیده نیست، افزود: علی‌زینی‌وند استاندار سابق کرمان با نگاه دقیق و به کارگیری توان جوانی و تجربه مناسب، موفقیت‌های متعددی در زمینه‌های مختلف از جمله در سیل جنوب کرمان رقم زد که جای تقدیر دارد.

نماینده ولی فقیه در استان با تقدیر از وزیر کشور برای انتخاب محمدمهدی فداکار به عنوان استاندار کرمان که در موقعیتی حساس مسئولیت اجرایی استان را پذیرفت، گفت: توقعاتی از استاندار کرمان وجود دارد که باید به آن توجه شود که مورد توجه قرار گرفتن ظرفیت‌های کرمان برای رساندن کرمان به جایگاه واقعی خود از جمله این توقعات است.

امام جمعه کرمان ادامه داد: توجه عاقلانه و جامع به مسائل استان، توجه به شایسته سالاری و تاکید بر جوان گرایی با محوریت مکتب شهید سلیمانی، ایجاد همراهی و هماهنگی بین نیروهای انقلاب و ایجاد فضای کار و تلاش برای تحقق شعارهای دولت از جمله انتظارات از استاندار کرمان است.

انتهای پیام
captcha