دشمن از آفرینش‌های جمهوری اسلامی می‌ترسد
کد خبر: 4055271
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۳

دشمن از آفرینش‌های جمهوری اسلامی می‌ترسد

وزیر کشور با بیان اینکه دشمنان از آفرینش‌های نو به نو جمهوری اسلامی در هراسند زیرا هر روز میدان جدیدی به نفع انقلاب و ارزش‌ها از آن‌ها گرفته می‌شود، ادامه داد: جمهوری اسلامی در نقطه‌ای قرار گرفته که می‌تواند مرزهای سیاسی، فرهنگی و هویتی را عوض کند.

احمد وحیدی وزیر کشور

به گزارش ایکنا از کرمان، جلسه شورای اداری استان و آیین تکریم و معارفه استاندار کرمان امروز، ۱۷ اردیبهشت‌ماه با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان، وزیر کشور و هیئت همراه، اعضای شورای تامین، مجمع نمایندگان استان و جمعی از مسئولان استان در سالن اجتماعات استانداری کرمان برگزار شد.

احمد وحیدی، وزیر کشور در این آیین با بیان اینکه شهید سلیمانی مفاهیمی وارد ادبیات مذهبی، مبارزاتی و مفاهیم این نظام مقدس کرد که جبهه‌های جدیدی پشت او ساخته شد گفت: مدافعان حرم مفهوم بزرگی است و تجلی عینی و عملی آن توسط شهید سلیمانی اجرا شد.

وی با بیان اینکه امروز مدافعان حرم پس از مراحلی که رزمندگان ما پشت سر گذاشتند ادامه دهنده جبهه شدند و اگر این جبهه نو به نو ساخته نشوند سبب کندی راه می‌شود، افزود: باز کردن راه‌ها به مردان بزرگی احتیاج دارد. اینکه شهید سلیمانی به این عظمت و بزرگی می‌رسد و در دل مردم و مبارزین جهان جای گرفته است کار خداوند است و این نشان می‌دهد ما نیز باید خیلی راه‌ها را برویم تا به هدف برسیم.

وزیر کشور صداقت، صراحت، شفافیت، نگاه ملی، پایبندی به ارزش‌ها، تلاش برای سربلندی نظام، فهم خوب نسبت مسائل، سعه صدر و غم مردم داشتن را از ویژگی‌های علی زینی‌وند به عنوان استاندار سابق کرمان برشمرد و گفت: شرایط موجود بر کار او به عنوان استاندار تاثیر نگذاشت و این نشان از بلوغ فکری ایشان است زیرا دچار تردید در خدمت‌رسانی نشد و خیلی خوب عمل کرد.

وحیدی به سوابق محمدمهدی فداکار اشاره کرد و گفت: انقلاب و نظام ما بی‌نظیر و منحصر است. انقلاب ما دنیا را عوض کرده است و همانطور که رهبر معظم انقلاب اشاره کرده‌اند دنیا در حال تغییر است و جمهوری اسلامی در نقطه‌ای قرار گرفته است که می‌تواند مرزهای سیاسی، فرهنگی و هویتی را عوض کند.

وی با بیان اینکه امروز تمام آزادی‌خواهان هویت خود را به انقلاب اسلامی پیوسته می‌دانند و مدافعانی تلاش می‌کنند تا مرزها را پیش ببرند، گفت: دنیای غرب اسیر این مرزها است. هویت جمهوری اسلامی بر جان‌های دشمنان چنگ انداخته به همین دلیل با عملیات‌های مختلف می‌خواهند دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی را در ذهن مردم کوچک کنند که البته نمی‌توانند.

وزیر کشور با بیان اینکه دشمنان از آفرینش‌های نو به نو جمهوری اسلامی در هراسند. در ابتدا از نام امام و امروز از نام رهبری و شهید سلیمانی می ترسند زیرا هر روز میدان جدیدی به نفع انقلاب و ارزش‌ها از آن‌ها گرفته می‌شود، ادامه داد: دولت سیزدهم با نهایت اخلاص عمل می‌کند که باید به آن دقت شود.

وحیدی تصریح کرد: جمهوری اسلامی به کسانی احتیاج دارد که بدون توجه به اسم خود مسئولیت‌ها را بپذیرند. امروز باید با قدرت و اطمینان در همه حوزه‌ها به ویژه حوزه اقتصاد عمل کرد و همه باید به میدان بیایند.

وی ادامه داد: در استان بزرگ کرمان کار مهم، اجرای سیاست‌های ملی است و استاندار کرمان نیز باید با کمک دیگران در صحنه باشد و خواهید دید جمهوری اسلامی در حوزه‌های مختلف از جمله حوزه‌های اقتصادی خواهد درخشید.

انتهای پیام
captcha