126 کیلوگرم تریاک در جاده اردبیل ـ سرچم کشف شد
کد خبر: 4052601
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰

126 کیلوگرم تریاک در جاده اردبیل ـ سرچم کشف شد

فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل، گفت: در عملیات نیروی انتظامی 126 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در جاده اردبیل _ سرچم کشف شد.

هوشنگ حسینی نیروی انتظامیبه گزارش ایکنا از اردبیل، سردار هوشنگ حسینی، فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل، ششم اردیبهشت‌ماه، در جمع خبرنگاران در اردبیل، اظهار کرد: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق مواد مخدر و پیشگیری و مقابله با فعالیت‌های مجرمانه سوداگران مرگ، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اردبیل موفق شدند با هماهنگی قضایی و در عملیاتی مشترک و مقتدرانه با مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان خلخال محموله تریاک را در محور سرچم - اردبیل کشف کنند.

وی، با اشاره به دستگیری یک قاچاقچی و کشف 126 کیلوگرم تریاک در این عملیات، افزود: این قاچاقچی با تهیه محموله بزرگ تریاک از مرکز کشور، قصد انتقال آن به اردبیل با استفاده از یک دستگاه سواری پژو 405 را داشت که موفق نشد.

فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل، با اشاره به توقیف پژو 405 مورد استفاده سوداگر مرگ، ادامه داد: تلفن 110 به‌صورت شبانه‌روزی آماده دریافت گزارش‌های مردمی در رابطه با فعالیت‌های مجرمانه قاچاقچیان مواد مخدر است.

حسینی، با قدردانی از مشارکت مردم با پلیس در مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر از تلاش ایثارگونه و جهادی و همت مسئولانه پلیس در مبارزه با این قاچاقچیان خبر داد و تصریح کرد: قطعا مشارکت اجتماعی تضمین‌کننده موفقیت پلیس در مبارزه بی‌امان و قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر است.

انتهای پیام
captcha